Aktualita

04.04.2023

Personální a byznysové změny v lokálním clusteru De’Longhi

Personální a byznysové změny v lokálním clusteru De’Longhi

V posledním vydání SELLu jsme informovali o množství personálních změn na trhu. Jednou z nich bylo i zrušení pozice obchodního ředitele De’Longhi pro Česko a Slovensko, k němuž došlo na konci února odchodem Stanislava Brázdy. Záhy nato firma oznámila, že tuto agendu převezme takzvaný National Key Account Manager, který bude mít na starost vedení celého obchodního týmu na českém a slovenském trhu. A nyní nám vedení clusteru v Polsku potvrdilo, že se této role ujímá Adéla Shejbalová, která doposud v De’Longhi působila jako Brand Director Central East Europe za značku Braun. Na její dosavadní místo se vrací po mateřské dovolené Dana Jirsíková.

Z dalších zásadních novinek pak nesmíme opomenout ani to, že do zdejšího uskupení zemí Česka, Slovenska a Polska s centrálou ve Varšavě nově přibyla Ukrajina. Šéf clusteru Jakub Gawronski je tak nově zodpovědný i za válkou zmítaný trh. Nejen o něm s ním budeme hovořit v připravovaném interview, jehož vydání je plánováno na květen.