Page 3 - 01-02_2013_SELL_CZ

Basic HTML Version

dne 8. dubna došlo ve sféře domácích spotřebičů v České republice k zásadní udá-
losti. Naše dlouho ohlašovaná spolupráce s deníkem Mladá fronta E15 přinesla první
ovoce v podobě tematického speciálu o tuzemském trhu s domácími spotřebiči. Není
náhodou, že byl věnován kávovarům, protože firmy v této oblasti se nebojí investovat
do nových způsobů komunikace a vydat se dosud neprozkoumanou cestou. Speciál
v MF E15, jejž připravil magazín SELL, do této kategorie bezesporu spadá, protože
dosud žádný český deník, ani ten ekonomicky zaměřený, nepřinesl specializovanou
rubriku o tomto trhu. Nechci celou věc zbytečně přeceňovat, ale reakce na vydání
MF E15 z 8. dubna byly až nečekaně silné a ke spokojenosti nás v SELLu i všech ve
vydavatelství Mladá fronta pouze pozitivní. Speciál splnil účel a unikátním způsobem
snoubil B2C a B2B komunikaci v jednom, tudíž na tento pilotní projekt navážeme vel-
mi záhy druhým vydáním, kterého se dočkáte ve druhé polovině května. Tentokrát se
chceme věnovat hlavně malým domácím spotřebičům a předběžně máme naplánová-
no na září vydání zaměřené na trh s velkou bílou technikou. Samozřejmě se netřeba
bát, že bychom v redakci začali zanedbávat samotný SELL, který tvoří po téměř sedmi
letech působení na českém trhu stabilní komunikační kanál mezi výrobci a prodejci
domácích spotřebičů. A za to, jakou pozici nyní časopis na trhu má, vděčíme hlavně
našim stálým partnerům, kteří projekt dlouhodobě podporují a uvědomují si důleži-
tost B2B komunikace. Nechám už patetického proslovu, abyste se mohli konečně
začíst do nového vydání, které je věnováno výhradně vestavným spotřebičům.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍ ČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor