držíte v ruce první podzimní vydání našeho časopisu, které je jedním z informačně
nejnabitějších v historii celého projektu. Smělé, leč pravdivé tvrzení, které není dáno
pouze usilovnější snahou redakce plnit stránky časopisu důležitými a aktuálními infor-
macemi. Vliv na zpestření a zhuštění obsahu máte také vy, naši čtenáři, se kterými se
jak v případě výrobců, tak prodejců známe často osobně. Mezi naší redakcí a mnoha
firmami, které již naplno pochopily obrovský potenciál B2B časopisu, probíhá i něko-
likrát týdně výměna informací o výrobcích a trhu. Magazín díky množství partnerů,
jež za ty roky získal, začal už před časem plnit náš počáteční cíl – být komunikač-
ním kanálem. Máme ohlas, že jednotlivá čísla opravdu používáte, v nemalém počtu
kanceláří je často vidíme po jednotlivých měsících vyskládaná už od vůbec prvního
vydání. A to nás těší ze všeho nejvíc, protože přesně takovým časopisem se snaží
a chce SELL být. Bez našich věrných partnerů by jím ale být určitě nemohl a nemohl
by ani dál růst, jak se mu především letos daří. Tímto bych chtěl tedy poděkovat nejen
partnerům SELLu jako takového, ale i těm, kteří odvážně vstoupili na neprobádanou
půdu a hned v počátku podpořili náš nový společný projekt s deníkem Mladá fronta
E15. Úspěch dosud vydaných speciálů nás motivuje v jeho dalším rozvoji. Letos by-
chom proto rádi vydali ještě jedno číslo zaměřené na designové spotřebiče a bydlení.
A už nyní přemítáme, na co se v nich zaměříme příští rok.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍ ČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor