posunuli jsme se do posledního čtvrtletí roku, Amerika na poslední chvíli
zabránila příchodu nové ekonomické krize (paradoxně tím, že si povolila dále
navyšovat svůj mnohabilionový dluh) a v obchodech už nám začaly Vánoce.
Jsem si vědom, že právě nastala doba, kdy většina z vás, ať už z řad prodejců
nebo výrobců domácích spotřebičů, nemá mnoho času nazbyt. Přesto pevně
věřím, že se s chutí začtete do nového vydání SELLu, protože v něm přináší-
me opět mnoho zajímavých informací o trhu. Pozornost zajisté nejvíc upoutá
článek o dalším vývoji okolo značky Baumatic. Mnoho prodejců především
vestavných spotřebičů nepotěší, že došlo k jejímu celosvětovému pádu a ná-
klady na servis spotřebičů zůstanou na jejich bedrech. Co k tomu dodat.
Snad jen, že „scénář ARDO“ čekal ještě v srpnu málokdo. Značka Bauma-
tic má ještě určitou šanci na přežití, ale vzhledem k zákulisním informacím,
které mám k dispozici, je to šance velmi malá. Spíše jen teoretická. Zanech-
me ale negativních témat. Nové číslo je samozřejmě zaplněno převážně pozi-
tivními informacemi – novými výrobky, prezentacemi, reportážemi, rozhovory
a produktovými přehledy. Nebudu vás už tedy v nabitém období zdržovat
zdlouhavým úvodníkem a račte se vydat dále.
Příjemné čtení přeje
VáŽenÍ ČtenáŘi,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor