 
          projektmagazínuSELLmá za sebouhektické jaro, které seneslo ve znamení vydá-
        
        
          ní čtyř informacemi nabitých čísel, tří tematických speciálů v deníku E15 a účasti
        
        
          na mnoha dealerských akcích včetně milánského veletrhu EuroCucina. A proč ta
        
        
          rekapitulace? Letos v květnu je to totiž přesně šest let od chvíle, kdy jsem převzal
        
        
          v Česku projekt magazínu SELL a začal spolu s dalšími kolegy pracovat na tom,
        
        
          aby z nepochopené ideje B2B magazínu vznikl skutečný komunikační kanál, kte-
        
        
          rý budou prodejci i výrobci reálně používat. Když se tedy vrátím k letošnímu jaru
        
        
          anašemubohatémumediálnímupříspěvkudosvětadomácíchspotřebičů, vidímpři
        
        
          srovnání s květnem2008 propastný rozdíl mezi tím, kde jsme začínali a kam jsme
        
        
          doposud došli. Zásluhymá na tom nejenom celá redakce, ale především naši part-
        
        
          neři, kteří SELLpodporují aumožňujímuposouvat sedál. Pokudmáteněkde v šup-
        
        
          líku nebo skříni některé z vydání z roku2008 a srovnáte si je po obsahové stránce
        
        
          s tím aktuálním, zcela upřímně přiznávám, že dnes držíte v rukou docela jiný časo-
        
        
          pis. Čerpáme z dat GfK, Euromonitoru, neustále přicházejících informací od samot-
        
        
          ných výrobců či zastoupení, výběry produktůdopřehledůprobíhají u většiny značek
        
        
          na základě konzultací s produktovými manažery a zařazujeme primárně výrobky
        
        
          nové či v lepším případě teprve chystané. To vše dohromady je informační koktejl,
        
        
          kterýnemá v tomnašemmalémčeském rybníčkuobdoby, alespoň tedypři pohledu
        
        
          namédia zabývající sedomácími spotřebiči. Současné číslo ještě těch šest let, kte-
        
        
          rámáme za sebou, nijak nereflektuje, protože aktuální výročí je spíšemoje osobní.
        
        
          V roce2008 jsem touto dobou teprve chystal své první vydání SELLu, jež pak vyšlo
        
        
          v polovině léta. Určitou rekapitulaci a podrobnější ohlédnutí i vizi do budoucna při-
        
        
          neseme v čísle příštím.
        
        
          VáŽenÍ ČtenáŘi,
        
        
          Lubor Jarkovský
        
        
          šéfredaktor