SELL: Leden-únor 2016 - page 3

zimní výprodeje končí a blíží se jaro, během kterého mnoho firem přichází s první větší vlnou
nových produktů. Vzhledem k loňskému růstu trhu jsou očekávání firem velká a od svých
nových výrobků si slibují další posilování v dané kategorii. Optimismus postupně sílící už
zhruba od roku 2014 konečně dovolil manažerům rozbít krizové okovy bezbřehého škrtání
a šetření. Začala doba investic do svých značek, svých týmů i obchodních partnerů. Z trhu se
ke mně dostávaly už od listopadu informace o tom, že některé firmy chystají pro své partnery
zajímavé cesty včetně celkem vzdálených lokalit. Je úžasné sledovat to opět získané nadšení
pro byznys, protože v době ekonomického útlumu a nejistoty na mě působilo mnoho manažerů
až depresivně. Jako by černobílý svět získával znovu barvu nesoucí s sebou tolik potřebnou
pozitivní energii. Setkávání se zástupci jednotlivých značek je tak i pro mě opět mnohem pří-
jemnější a radostnější, což se, pevně věřím, projeví také v letošním ročníku magazínu SELL.
Ostatně i my v redakci jsme ze sebe shodili onu „krizovou peřinu“ a pustili se do tvorby zbrusu
nového webu, jehož responsivní design kompatibilní s mobilními zařízeními určitě oceníte.
Přístup k elektronické verzi časopisu nebyl nikdy jednodušší. A stále platí, že nepožadujeme
žádnou registraci, časopis je volně ke stažení nebo pročtení. Registrovat se ale nově můžete pro
odběr newsletteru, ve kterém vám pošleme každé vydání do e-mailu. Nadále samozřejmě platí,
že tištěná verze časopisu je určena pouze pro profesionály z oboru. Naši prezentaci naleznete
na adrese
.
Příjemné čtení přeje
VÁŽENÍ ČTENÁŘI,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor
1,2 4-5,6,7,8-9,10,11,12,13,14,15,...62
Powered by FlippingBook