SELL: Listopad-Prosinec 2017 - page 3

držíte v ruce poslední letošní vydání magazínu SELL, které bylo pro naši redakci
opravdu velkým soustem, protože jsme do něho přidali rovných 20 stran. Za celých už
téměř 10 let, co časopis vydáváme, jsme tak obsáhlé vydání nepřipravovali. A důvod?
V průběhu podzimu jsme hovořili s tolika lidmi, jeli na tolik různých akcí a i naši
partneři toho měli tolik co říct ve svých vlastních produktových prezentacích, že
nezbývalo než přidávat stránky. Osobně pevně věřím, že tento krok oceníte určitě víc,
než kdybych vám zde nyní psal, že jsme škrtali a vypouštěli různá témata. Nebudu
na druhou stranu zastírat, že nemalý prostor si v čísle uzmuly i jednotlivé značky.
Nejde však o nějaký prvoplánový reklamní úder. Stejně jako naše redakce, tak celý trh
se vyvíjí a někam posouvá. Před lety u nás vycházely povrchnější, stručnější a méně
technické komerční články, jenže většina firem na trhu pochopila, že profesionálové
z oboru si žádají mnohem víc, a k tomu je zkrátka potřeba větší plocha a větší úsilí
při přípravě textů. Jsem rád, že mnoho našich partnerů začalo zapojovat do přípravy
svých textů i školitele a produktové specialisty, protože úroveň časopisu tak nezvedají
pouze naše vlastní texty, ale také ty jejich. A byť nesou označení „komerční“, jsou
pro vás obchodníky podle mého názoru skutečně přínosné, jelikož vám podrobně
přestavují nejnovější výrobky a technologie. Samozřejmě neusínáme v redakci na
vavřínech a neustále vymýšlíme další způsoby a cesty, jak časopis nadále po obsahové
stránce vylepšit. Nejsme lifestylový měsíčník, nejde nám o vizuální ohňostroj. Ten rádi
přenecháme jiným. Naším cílem je přinášet časopis nabitý zajímavým obsahem, který
vám pomůže v lepší orientaci na trhu, ať už jde o byznys, strategie, personálie, nebo
produkty. A s tím letošní rok uzavíráme a vstoupíme do toho nového, protože proces
sebezdokonalování nikdy nekončí.
Příjemné čtení přeje
VÁŽENÍ ČTENÁŘI,
Lubor Jarkovský
šéfredaktor
1,2 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,...86
Powered by FlippingBook