SELL: Duben 2018
10 10 • Sell • Duben 2018 NOVINKY Rohnson uvedl na trh množství novinek včetně multifunkčního odšťavňovače Značka Rohnson zařadila do své nabídky v posledních měsících několik desítek nových produktů v různých kategoriích. Mezi ty nejzajímavější patří určitě multi- funkční odšťavňovač R-436, na jehož základnu lze připevnit také dodávaný mixér nebo mlýnek. Uživatel se tak už nemusí rozhodovat, zda pořídí mixér pro přípravu smoothie, které obsahuje veškerou dužinu, nebo odšťavňovač pro zisk čisté šťávy. Další novinkou je sendvičovač R-2683 s 3 páry výměnných desek. Kromě kla- sického plátu pro přípravu zapečených toustů najdou uživatelé v balení ještě vroub- kovaný plát pro grilování a speciální plát pro výrobu domácích vaflí. Pro milovníky dobrého italského espresa má Rohnson nově v portfoliu kom- paktní pákový kávovar R-977 s čerpadlem italské výroby. Kávovar pracuje s tlakem 15 barů, má integrovanou nádobu na vodu o objemu 1,2 l a dvojitý filtr pro vytvo- ření husté cremy na kávě. Z novinek naši pozornost upoutal také kuchyňský robot R-586 s příkonem 700 W, 6 rychlostmi (+ pulzním chodem), planetárním systémem míchání a nere- zovou mísou o objemu 4,1 l. Robot je dodáván s hnětacím hákem, šlehací a míchací metlou. Nechybí ani kryt proti rozstřiku surovin. Češi mění své nákupní zvyklosti díky hos- podářskému růstu, informuje GfK V průběhu dubna informovala spo- lečnost GfK o pokračování pozitiv- ního vývoje v českém maloobchodu, který podle nejnovějších dat roste nejrychleji za 10 let. Důvodem je nebývalý výkon naší ekonomiky a ve spojení s ním i změna chování Če- chů v obchodech. GfK uvádí, že se průběžně zvyšuje počet lidí, kteří přestali dávat přednost nejlevnějšímu zboží a místo toho volí raději kvalitu za cenu vyšší investice. Nadále platí dynamický růst e-commerce v kate- gorii nepotravinářského zboží, kde se GfK nebojí o Česku mluvit jako o velmoci v oblasti online retailu. Ladislav Csengeri, GfK consumer panel director CZ & SK, v tiskové zprávě říká: „ Tuzemští zákazníci jsou optimističtější, a tím pádem se nebojí více utrácet. S tím samozřejmě souvisí i spotřebitelská důvěra, která dosahuje historického maxima. Hodnoty pro Čes- kou republiku jsou aktuálně vyšší, než je průměr Evropské unie, a dokonce i Ně- mecka.“ A Tomáš Drtina, managing director GfK CZ & SK, doplnil, že prodeje technického zboží přes inter- net vzrostly v Evropě za posledních 5 let z 15,2% (rok 2012) na 23,1% (rok 2017). Česko ovšem evropský průměr výrazně překonává, protože u nás loni proběhlo na internetu více než 43% prodejů technického zboží koncovým zákazníkům. V této ka- tegorii jsme tedy jasnou evropskou jedničkou. Na druhém místě zůstá- vají Nizozemci s 35%, dále Slováci se 34%, Britové s 33% a Němci s 29%. Značka Wpro zařadila do nabídky novou filtrační sadu pro chladničky Sada PurifAir od značky Wpro, patřící do portfolia společnosti Whirlpool, je určena do starších nebo méně vybavených chladniček bez integrovaných vzduchových filtrů. PurifAir slouží k odstraňování pachů šířících se chladicím prostorem, stejně jako bakterií, které mají často vliv na snížení doby trvanlivosti jídla. Sada je vhodná do jakéhokoliv typu chladničky, stačí ji jen přicvaknout k polici a po 6 měsících vyměnit. Wpro informuje, že přítomné aktivní uhlí redukuje nepříjemné pachy v průměru až o 70%.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=