SELL: Červen 2018
6 • Sell • Červen 2018 Základní idea časopisu zůstává po celých 10 let stejná – vytvořit další komunikační kanál mezi výrobci, distributory a prodej- ci domácí techniky. Díky široké podpoře ze strany většiny hlavních značek na trhu se podařilo ideu proměnit v realitu, ale to neznamená, že by nebylo již co vylepšovat a na čem pracovat. Přestože se magazín během let vizuálně změnil, nikdy nepro- šel žádným radikálním grafickým hoku- sem pokusem. Vždy jsme kladli důraz na obsahovou stránku, která pochopitelně zpočátku mírně pokulhávala, jak to tak u většiny zcela nových projektů bývá, a po- stupně se ji podařilo zlepšovat, což je asi nikdy nekončící proces. Aktuální výročí nevnímáme proto jako odměnu a signál, že si můžeme dát nohy na stůl. Naopak je pro nás motivací pokračovat v usilovné práci sbírání informací o situaci na trhu, nových a především chystaných produktech či důležitých personálních změnách. Od toho tu ostatně SELL je. Oslava v oblacích Projekt časopisu zůstá- vá nadále velmi komorní. Nejsme v žádném případě střední, natož velká firma a vzhledem k velmi speci- fickému zaměření média jí ani nebudeme. Klademe důraz na osobní přístup při přípravě časopisu, což se také odrazilo v oslavě našeho jubilea, kam jsme sezvali zástupce našich partnerů a podpo- MAGAZÍN SELL JE NA ČESKÉMTRHU 10 LET Oslavy výročí jediného trade časopisu o trhu s domácími spotřebiči se zúčastnily špičky předních značek Na přelomu jara a léta roku 2008 vyšlo v Česku první číslo časopisu SELL, který navazuje na starší projekt magazínu Sell In Sell Out. Nebyla snad horší doba pro zahájení vydávání nového tištěného média, protože právě přicházela ekonomická krize, firmy začínaly škrtat marketingové rozpočty a SELL to v prvních letech své existence neměl vůbec jednoduché. Letité úsilí ale přineslo ovoce, časopis se na trhu prosadil a dnes může oslavovat jak své 10. výročí, tak stabilní pozici v segmentu domácích spotřebičů.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=