SELL: Červen 2018
11 Sell • Červen 2018 • 11 REPORTÁŽ Amica si s myšlenkou vlastního showroomu pohrávala už od nástupu Lukáše Metelky na pozici generálního ředitele, tedy od roku 2014. Po stabilizaci firmy a nastartování jejího svižného růstu přišla v letošním roce řada na realizaci, již dostala primárně na starost dlouholetá trademarketingová manažerka firmy Marta Hudcová. Vedení společnosti se nakonec rozhodlo pro variantu showroomu určeného čistě pro profesionály z oboru, a to jak v rámci společnosti Amica, tak z řad obchodních partnerů. Prostor má pochopitelně výrazně menší plochu než Brand Experience Center společnosti BSH nebo nedávno otevřený showroom značky Beko. Tato místa ale cílí i na segment B2C, tedy koncové zákazníky. Amica toužila po komornějším prostře- dí. Během naší návštěvy showroomu zástupci firmy zdůraznili, že chtěli primárně vytvořit útulný a světlý prostor s kvalitní vzduchotechnikou, kde se budou obchodní partneři cítit komfortně. Amica také vsadila na materiály nejvyšší kvality a velký důraz kladla na citlivé zakomponování korporátních barev. Místnost je také vybavena vhodnou technikou pro prezentace a školení. Lze v ní pohodlně natáčet videa pro odbornou a komplexní pre- zentaci výrobků a jejich inovativních funkcí. Pokud jste profesionál z oboru prodeje do- mácích spotřebičů a máte zájem si showroom prohlédnout, kontaktujte společnost Amica. Showroom se nachází v sídle firmy na adrese Šafránkova 1243/3, Praha 5. Součástí showroomu je i kuchyň se spotřebiči prémiové řady IN. Všimněte si výsuvného pultu s úložným prostorem. Na místě najdete mnoho spotřebičů z různých modelových řad. V showroomu jsme si také všimli jedné letošní novinky z kategorie chlazení – je to béžová retro chladnička s mrazákem dole. Součástí je i klidová zóna pro odpočinek a občerstvení. Chybět nemohou ani nové pračky a sušičky Dream Wash, které Amica prezentuje v tomto vydání na následující dvoustraně.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=