SELL: Září 2018
59 Sell • Září 2018 • 59 INTERVIEW • PAVLÍNA VACKOVÁ • ROWENTA Přichází obchodně nejsilnější období roku. Jaké produkty z vašeho portfolia v kategorii péče o krásu a tělo jsou pro něj stěžejní? Rowenta je tradičně jedničkou v péči o vlasy a odráží se to samozřejmě hlavně v posledním kvartálu, kdy jsou produk- ty Rowenta vyhledávaným dárkem pod stromeček. Nejvíce se prodávají rotační vysoušecí kartáče, automatické kulmy a horkou novinkou je žehlicí kartáč, který je jako jediný na trhu určený i na kudrna- té vlasy s klinicky prokázanou účinností. S tímto kartáčem Power Straight CF5820 jsme od doby jeho uvedení v květnu 2018 zaznamenali obrovský úspěch, po pouhých dvou měsících prodeje se stal číslem pět v „hitlistu“ vlasového stylingu a prodává se skvěle dál. Dokonce na čas předčil i nej- prodávanější žehličky na trhu a doporučuje ho 93 % spotřebitelek. Takže v top sezoně sázíme na mix osvědčených rotačních kar- táčů, vysoušečů a novinek, jako jsou žehli- cí kartáče a vylepšené automatické kulmy obohacené o kašmírový keratin, arganový olej, u nichž ještě výslednou péči umocňuje výkonný ionizátor. A co vysoušeče vlasů? Nebo zařízení pro muže? V kategorii vysoušečů se nyní zaměřujeme na novinku pro náročné zákaznice – fén Ultimate Pro Digital Motor CV9620 vy- bavený digitálním bezkartáčovým moto- rem, který je 4× tišší než standardní pro- fesionální AC vysoušeče a o 20 % lehčí. Navíc je vybaven čidlem snímajícím ak- tuální teplotu a proud vzduchu a dochází k elektronické regulaci, aby se vlasy neni- čily přílišným působením tepla. U bezkar- táčových motorů také nedochází ke tření, jsou ekologičtější a déle vydrží. Co se týká péče o muže, hitem jsou zastřihovače vlasů a vousů s vakuovým mechanismem, které vysávají zastřižený nepořádek a díky samo- statnému nasávacímu motoru nedochází v průběhu zastřihávání ke snižování účin- nosti stříhací jednotky. Muž obdrží špič- kový zastřihovač a žena jako dárek to, že nemusí uklízet. A zapomenout nesmím ani na dámské odstraňování chloupků. Očekáváme, jako každý rok, silnou sezonu IPL epilátorů na bázi pulzního světla, kde byla účinnost Rowenta IPL Instant Soft EP96 dobře hodnocena a certifikována ča- sopisem dTest. Na veletrhu IFA jsme viděli dva zajímavé produktyvkategoriipéčeokrásu.Prvním je Rowenta Waves Addict Multistyler. Můžete nám ho v krátkosti představit? A kdy ho uvedete v Česku? Tuto unikátní „vlnkovačku“ uvádíme nyní na podzim. Segment vlnkovaček je rela- tivně malý, nicméně zažívá rychlý rozvoj a růst. Tradiční kategorie hair stylingu klesají, a my tedy sázíme na nové tren- dy. U vývoje Waves Addict CF4710 jsme se nechali inspirovat přáním zákazníků a vytvořili jsme vlnkovačku, se kterou si můžete nastavit velikost vln ve 4 různých úrovních od jemných romantických až po velké hollywoodské. Rozšířili jsme i škálu teplotního nastavení na 6 různých teplot, aby přístroj vyhovoval všem typům vlasů. Mimochodem, aby se zákazník orientoval v širokém portfoliu stylerů Rowenta, při- pravili jsme selektor, který bude v tištěné i v online verzi. Zde si zákazník nastaví svůj typ vlasů a zvolí typ požadovaného účesu a chytrý systém mu doporučí vhodný produkt. A co druhá novinka v podobě Rowenta Express Air Brush? Jedná se o nový produkt určený pro ak- tivní ženy, které nemají příliš času o vlasy pečovat a tvořit si různé účesy, neboť jsou v každodenním shonu. Pracují, cvičí, mají rodinu… Je to cílová skupina, která v sou- časnosti vlastní pouze vysoušeč a styling pomocí žehličky raději vzdá, protože trvá příliš dlouho. Rowenta Express Air Brush CF6220 funguje jako vysoušecí kartáč, který zároveň díky nahřívaným štětinám žehlí. Vyžehlených vlasů lze dosáhnout rovnou v průběhu vysoušení, a tím pádem lze ušetřit až polovinu času oproti vysouše- ní a následnému žehlení. Spojili jsme zde know-how z vývoje vysoušecích a žehlicích kartáčů. Výsledkem je zkrátka produkt, který tato cílová skupina toužebně očekává. Loni jsme spolu hovořili o nastupujícím trendu fénů s ACmotory a jejich rozšiřo- vání do kategorie výrobků pro běžné spo- třebitele. Roste o ně nadále zájem? Jak se tato kategorie vyvíjí? Trh s AC vysoušeči je v současnosti rela- tivně stabilní. Zajímavou kategorií jsou ale vysoušeče s novými digitálními moto- ry, které jsou oproti AC lehce výkonnější, a navíc tišší a lehčí, jakým je v případě Rowenty již zmiňovaný fén Ultimate Pro Digital CV9620. Zákazník musí nicméně počítat s dvojnásobnou cenou oproti AC, kterou tato technologie vyžaduje. Trh se přesouvá ke stále výkonnějším modelům s příkonem nad 2000 W, kde Rowenta pracuje s modely vybavenými technologií Effiwatts. Jedná se o vysoušeče s příkonem 1800 W, resp. 1700 W, které mají ale ve skutečnosti srovnatelný vysou- šecí výkon jako fény s 2300 W, respektive 2100 W. Umožňujeme tak zákazníkům, kteří preferují menší, lehčí a skladnější vysoušeče, aby nemuseli dělat kompromis v účinnosti, a navíc si mohli užít dobrý po- cit, že šetří energii, a s tím i životní pro- středí. Rowenta patří mezi přední značky v kategorii péče o krásu a pro letošní prodejní „prime time“ si připravila mnoho nových produktů. Některé z nich si redakce magazínu SELL prohlédla na veletrhu IFA v Berlíně. Nejen o nich jsme hovořili s Pavlínou Vackovou, produktovou manažerkou Groupe SEB pro střední Evropu. Pavlína Vacková: Novinky z veletrhu IFA budou dostupné už během podzimu včetně unikátní „vlnkovačky“
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=