SELL: Říjen 2018
Sell • Říjen 2018 • 9 vstupujete poprvé do segmentu super- prémiových kávovarů. Doposud jste stroj s cenou nad 60 000 Kč neměli. V čem je tento model jedinečný? A kdy bude v prodeji? Řekl bych, že Maestosa je novou ikonou na trhu plnoautomatických kávovarů. Je to produkt zacílený na milovníky kávy a nad- šence, kteří si chtějí kávu dopřávat v mnoha podobách. Maestosu si dovolím označit za kávovar nabízející v domácích podmínkách to samé, co může nabídnout pořádná kavár- na v Itálii. Zdůrazňuji v domácích podmín- kách. Často se totiž setkáváme s lidmi, kteří řeknou, že ten a ten náš výrobek je spíš do profesionálního trhu. Přitom opak je prav- dou. Jak už jsem řekl před chvílí, nabízíme profesionální výsledky v šálku u domácích strojů. Maestosa v sobě koncentruje vše, co může De’Longhi v oblasti kávy na- bídnout. Dva zásobníky na zrna a dva mlýnky zajišťují, aby si člověk vychutnal vybranou kávu, aniž by došlo k sebemen- šímu ovlivnění chuti předchozí přípravou z odlišné směsi. Chceme tedy nabídnout zákazníkům dva dokonalé a čisté zážitky z kávy pomocí jednoho „domácího kávo- vého baru“. To vše v úžasném designu, kde se snoubí kov se sklem coby tradiční a pro- věřené materiály doplněné o moderní ovlá- dací panel s velkým dotykovým displejem či v současnosti tolik populární konektivitu. I Maestosa bude uvedena na český trh v březnu 2019. Tento kávovar nepošlete asi do standardní distribuce. Kde ho budete prodávat? Je jasné, že tento stroj musíme prezentovat tam, kde jsme schopni nechat zákazníka, aby s ním získal osobní zkušenost, prožil onen „zážitek z kávy“. Ve vztahu k této no- vince proto přemýšlíme i o takových věcech, jako jsou například baristické kurzy realizo- vané přímo na tomto modelu. Profesionální barista může díky svým zkušenostem a zna- lostem popsat a ukázat možnosti kávovaru Maestosa tím správným způsobem. Určitě bude nezbytné kávovar prezentovat ve spo- jení s profi přípravou kávy. Mnoho vašich kávovarů používá pro přípravu mléčné pěny systém „LatteCre- ma“. Jde o součást řešení pro „cappuccino jedním stiskem“. V průběhu let jste tech- nologii šlehání mléka zlepšovali. V čem je poslední verze lepší ve srovnání s těmi staršími? Na trhu, jako je ten český, je kvalita mléč- ných káv naprosto klíčová. Například v Itálii tomu tak není, tam je zásadní čisté espreso. V Česku je alfou a omegou latte macchia- to, podle jehož kvality mnoho lidí kávovar vybírá. Dovolím si říct, že náš mléčný sys- tém nemá na trhu konkurenci, což je důvod, proč děláme tolik prezentací v prodejnách. Jakmile spotřebitelé vidí výsledek v šálku, vyčnívají naše kávovary natolik, že pokud mají prostředky ke koupi, náš kávovar si vy- berou a nezabývají se žádným dalším. Tvrdě jsme na systému „LatteCrema“ pracovali. Už před 10 lety, když jsme představili prv- ní technologii „One-Touch Cappuccino“, přinesly naše mikrobublinky nezaměni- telnou kvalitu. Postupně jsme celý systém zdokonalili, udělali pěnu ještě kompakt- nější, zlepšili recepty a rozšířili možnosti nastavení. Například alternativu klasického cappuccina v podobě „Cappuccino mix“ – to je recept vhodnější pro český trh, protože se káva a mléko smíchávají, takže je výsledná chuť mnohem jemnější než u tradičního italského cappuccina. Ve svých kávovarech dáváte přednost oce- lovýmmlýnkům před těmi keramickými. Proč? Nejprve bych chtěl podotknout, že zásadní je hlavně to, aby byl mlýnek kvalitní bez ohledu na to, zda má mlecí kameny ocelové, nebo keramické. Důležité je mlýnek správ- ně navrhnout a vyrobit. Nelze jednoznačně konstatovat, že je ocel lepší než keramika. Naše mlýnky z oceli jsou vyvíjeny na zá- kladě profesionálních mlýnků, aby zajišťo- valy kvalitní mletí po celou dobu životnosti kávovaru. Jde hlavně o to, aby mlely stále stejně dobře i po pár letech. Nejde o to, že jsou ocelové, ale že jsou dobře navržené a vyrobené. Ocel preferujeme proto, že není křehká a tak náchylná k vadám jako keramika, je jakousi zárukou konstantních výsledků. U keramiky stačí kamínek v kávě nebo tvrdší dřívko a může nastat problém. U oceli máme jistotu, že bude kávovar mlít pořád dobře a mlýnek odolá i mnoha ne- čistotám, které mohou v levnějších směsích zrn být. Jaké pražení u kávy vy osobně preferujete? Miluju silně praženou a tmavou kávu. Nechci tvrdit, že je to jediný a nejlepší způ- sob jejího zpracování, ale skrývá se v něm pro mě velké umění. Když se totiž praží tmavá káva, je otázkou skutečného umu, aby nebyla přepálená. Upražit kávu do maximální úrovně karamelizace zrna zna- mená plně rozvinout všechny ty nádherné chutě a vůně a přitom nedopustit, aby bylo vše zničeno jejím spálením. Když kávu pražíte světleji, je to větší sázka na jistotu a dle mého názoru z ní není extrahováno vše, co já osobně mám v chuti kávy rád. Jaké aktuální novinky jste přichystali pro letošní předvánoční trh? Jsou to dva produkty, které podpoříme i televizní kampaní. První je plnoautomatic- ký kávovar Dinamica Plus, který jsme blíže představili v minulém čísle. Je to kávovar s cenou okolo 25 000 Kč, tedy v cenové kategorii akceptovatelné pro poměrně ši- roký okruh zákazníků. Současně je to stroj s nejvyšší výbavou v řadě Dinamica – má barevný TFT displej, grafitovou povrcho- vou úpravu, všechny důležité přednastavené nápoje a navíc ho teď dodáváme s poukazem na sadu čtyř různých balení kávy De’Lon- ghi a dvou skleniček na espreso. Stačí se jen po koupi zaregistrovat na webu a dárek vám pošleme. Druhá významná novinka je z dílny značky Braun. Chtěl bych zdůraznit, že jde o první výrobek této značky, na který poběží v Česku v televizi reklama. Myslím ale, že si to zaslouží. Mluvím o novém žehlicím sys- tému Braun CareStyle Compact, který se, jak už název napovídá, vyznačuje malými rozměry. Je to nejmenší systémová žehlička na trhu, která je natolik zajímavá, že ji ko- munikujeme i s takovými časopisy, jako je Vogue, kde ocenili její přednosti.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=