SELL: Březen 2019

poslední týdny přinesly spoustu novinek. Ohlášeny byly nové energetické štítky pro hned několik základních kategorií velkých domácích spotřebičů. Jejich příchod je již pevně stanoven na 1. března 2021, jak píšeme v podrobném článku na straně 60. Partneři ma- gazínu nás také informovali o velké spouště nových výrobků, které v příštích týdnech a měsících uvedou. Kromě toho jsme se začátkem března vydali na nezávislý veletrh domácích spotřebičů a kuchyní do Maďarska, který je jedinou akcí svého druhu v našem regionu v rámci postkomunistických zemí. Takzvaná Kitchen Show navíc zaujme vyso- kou návštěvností okolo 30 000 tisíc lidí – někteří lokální hráči s ambicemi zorganizovat v Česku podobný veletrh zacílený jak na profesionály, tak běžné spotřebitele by měli do Maďarska příští rok vyrazit a načerpat inspiraci. Cenné zkušenosti úspěšných Ma- ďarů by se jim nepochybně hodily. V posledních týdnech jsem také trochu ustrnul při obligátních rozhovorech se zástupci firem, když jsem se dozvěděl, že někteří nejsilnější prodejci začínají přicházet s požadavky nejen za hranicí dobrých mravů, ale vlastně po- pírající základní principy podnikání. V krátkém textu jsem si dovolil se k až šokujícím praktikám vyjádřit na straně 42. Celkově bylo témat, novinek a událostí tolik, že jsme se rozhodli časopis rozšířit rovnou o 16 stran oproti standardu. Věřím, že nabité vydání směřované na období, kdy kolesa trhu začínají nabírat obrátky, oceníte. Příjemné čtení přeje VÁŽENÍ ČTENÁŘI, Lubor Jarkovský šéfredaktor

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=