SELL: Květen 2019
38 38 • Sell • Květen 2019 REPORTÁŽ Švýcarský výrobce zaměřený výhrad- ně na vývoj a výrobu žehlicích systémů a parních generátorů nemá určitě ambice prodávat v Česku tisíce kusů svého zbo- ží. Výrobky spadají do vyššího až vysoce prémiového segmentu. Zde vidíme para- lelu se značkou JURA, která má o něco jednodušší pozici v tom, že dodává na trh produkt, jehož koupě je emocionální zále- žitostí. Naproti tomu sebesofistikovanější řešení pro žehlení určitě samo o sobě zá- kazníky ke koupi nevábí. O to důležitěj- ší je vidět a osahat si výrobky Laurastar v praxi. Dokud zákazník sám nevyzkouší, že stačí dané místo látky skutečně přejet pouze jednou a prakticky není potřeba látku rovnat, neuvěří. Obchodníky pak jistě zajímá i zázemí firmy, výroba a úro- veň servisu, obzvlášť u výrobků, jejichž ceny začínají za hranicí 10 000 Kč. Školení v Maďarsku Laurastar pozvala do své servisní centrály zaměstnance firmy BaSys CS a techniky jejího servisního partnera, společnosti EL- VIA, aby jim představila, jak oprava vý- robků probíhá. Do městečka Kupuvár ne- daleko slovenských i rakouských hranic se Laurastar školila ve svém servisním středisku na severu Maďarska O český trh má výrobce prémiových žehlicích systémů velký zájem Když magazín SELL spolu s vybranými obchodníky navštívil před necelými dvěma lety zázemí švýcarského specialisty na kávovary, značky JURA, mnoho z účastníků cesty nadchlo prostředí a úroveň centrály firmy včetně jejího servisu natolik, že začala na prodej těchto strojů záhy soustředit svou pozornost. Laurastar, jakožto další zástupce země helvétského kříže, má podobnou firemní DNA a filozofii, kde je kvalita na prvním místě. A to jak u samotných výrobků, tak u služeb a servisu. Přesvědčit se o tom mohli zaměstnanci společnosti BaSys CS, která se loni stala distributorem značky pro český trh, v maďarském servisním středisku Laurastar. Na místo vyrazili také zástupci firmy ELVIA, která pro BaSys CS v Česku zajišťuje veškerý servis. Attila Papp z maďarské pobočky Laurastar zodpovědný za technickou a kvalitativní podporu (vlevo), a Martin Pitoňák, produktový manažer společnosti BaSys CS během školení v Kupuváru na severu Maďarska. Servisní centrum Laurastar v Kupuváru funguje na ploše 4000 m 2 a zaměstnává 50 lidí.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=