SELL: Květen 2019

39 REPORTÁŽ sváží výrobky z 11 evropských zemí včetně domácího Švýcarska – denně jich dorazí 100 až 150 kusů. Česká delegace včetně Jiřího Vernera, ve- doucího servisu ELVIA, si na místě prohlédla moderní a technologicky na nejvyšší úrovni vybavený servis. Laurastar používá precizní sys- tém evidence všech opravovaných výrobků včetně příslušenství. Detaily o chybách či poruchách, stejně jako servisních zásazích a vyměněných dílech se ukládají, aby měla firma přehled o tom, co se s konkrétním produktem děje. In- formace také sekundárně slouží pro hlášení, na jejichž základě mohou být budoucí produkty Laurastar vylepše- ny. Servisní technici mají vyhrazený čas 45 minut na parní generátor a 1 hodinu na žehlicí systém. Pochopitelně jsou opravené žehlicí systémy i parní generátorypřed odeslá- ním zpět testovány. Švýcarskou preci- znost a smysl pro detail dokládá také to, že servis u výrobků před zabalením a odesláním zpět vymění opotřebené díly za nové (titanové šrouby, těsnění apod.) a dokonce i dodané příslušenství mění za nové. Spotřebič je následně do- konale vyčištěn a za- balen do nové krabice s polstrováním, takže vypadá prakticky jako právě zakoupený. Rozšiřování výroby V sousedství evropské servisní centrály Lau- rastar vzniká také nová továrna, která pomůže Švýcarům pokračovat v jejich globální expan- zi. Na místo se naše re- dakce po jejím otevření chystá a přinese z cesty podrobnou reportáž. B E A U T I F Y A N D P U R I F Y Y O U R L I F E # PURIFY

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=