SELL: Červenec-srpen 2019
po zhruba dvouměsíční pauze vyplněné letní okurkovou sezonou se vrátila naše redakce do práce. Příprava letního čísla, které ale s ohledem na dovolené a dění na trhu vydáváme až v závěru srpna, nás vytrhla z určité letargie a byla takovým vítaným probuzením před náročnou podzimní etapou, již každoročně definitivně odstartuje berlínský veletrh IFA. V době psaní tohoto úvodníku už chybí jen pár dnů do jeho startu a moji e-mailovou schránku i kalendář v Outlooku vyplňují pozvánky na setkání s cílem představit naší redakci nejnovější výrobky. Přestože je IFA vyčerpávající, každý rok se na ni těším, protože na rozdíl od jiných veletrhů, včetně těch opravdu světových, jako je lasvegaský CES, působí berlínské haly vzdušně, prostorně a většinou se zde necítíte jako sardinka. Naproti tomu CES, a to navzdory tomu, že je výhradně pro profesionály z oboru a média, vám umožní zažít čtyřicetiminutové čekání ve frontě na novinku od Samsungu nebo být součástí jednolitého davu bez možnosti úniku. IFA je ve srovnání s veletrhem CES procházkou růžovým sadem, kde zejména mimo víkendové dny máme možnost si výrobky osahat, promluvit o nich podrobně se zástupci firem a hlavně, hlavně můžeme celým areálem normálně chodit. Letos bereme do Berlína poprvé kameru, takže pro vás kromě klasické foto reportáže připravíme i tu video. Není snad třeba dodávat, že to bude asi první a jediná video reportáž z IFA zaměřená na domácí spotřebiče, samozřejmě v rámci Česka. Video bude součástí příštího SELLu – v digitální verzi magazínu bude přímo embedované v časopise. Případně ho najdete v druhé polovině září na našem kanále YouTube, který hledejte pod názvem SELL Magazine Czech Republic. Příjemné čtení přeje VÁŽENÍ ČTENÁŘI, Lubor Jarkovský šéfredaktor
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=