SELL: Říjen 2019

10 Koncem září jste informovali své obchodní partnery o určitých změnách v systému distribuce domácích a profe- sionálních kávovarů. O co konkrétně jde? A proč k této změně přistupujete? PE: Změny nastávají, ale spíše formál- ní, protože pro obchodníky ani koncové zákazníky se vlastně nic nemění. Od 1. ledna 2020 vzhledem k vývoji na trhu a upevnění pozice naší společnosti pře- bíráme distribuci kancelářských a profe- sionálních kávovarů od partnerské spo- lečnosti Coffee SCE. Nově tedy budeme napřímo dodávat modely z řad We a X. Značce JURA se v Česku daří a mateřská společnost vidí ve zmíněných kávovarech ještě větší potenciál, pokud je budeme na- bízet spolu s portfoliem domácích strojů přímo my. Novinkou je také změna servisu kávo- varů, kterou bude nově zajišťovat spo- lečnost JURA Czech namísto partner- ské firmy Coffee SCE. Ani toto nebude mít žádný reálný dopad na vaše partne- ry nebo koncové zákazníky? PE: Opravdu nebude, jde o formální změnu. Na druhou stranu doposud zajiš- ťovala servis naše partnerská společnost a my jsme na něj neměli takový vliv. Chceme zákazníkům nabídnout služ- by na švýcarské úrovni, ve standardech značky JURA, a k tomu je potřeba už tak skvělý servis posunout ještě dál. Klíčová je pro nás kvalita i čas opravy, takže pří- ští rok začneme dobu servisního zásahu měřit. Naším cílem je mít poprodejní servis na úrovni vysoce nad standardem českého trhu, a to bez ohledu na to, zda si zákazník koupí některý z našich ceno- vě dostupnějších kávovarů, nebo luxus- ní model. Zákazník musí vidět a zažít, že když si koupil prémiový produkt, od- povídají tomu plně i poprodejní služby. Ještě bych chtěl připomenout, že nadále platí náš systém servisních balíčků s fixní cenou. Zákazník se tak už při přijímání kávovaru do servisu dozví po základní diagnostice, kolik bude oprava stát. A do třetice se mění i distribuce mo- delové řady GIGA, která má mnoho parametrů na úrovni profi strojů, ale je určena nejnáročnějším domácím uživa- telům. Proč už nebudete modely GIGA distribuovat vy, ale společnost Coffee SCE? JP: Hned na začátek bych chtěl zdůraz- nit, že změna se týká profesionálních kávovarů řady GIGA, konkrétně modelů GIGA X3 a GIGA X8. Nikoliv na IFA představeného modelu GIGA 6, který má sice mnoho prvků profesionálního kávovaru, ale stále jde o stroj určený pro domácnosti. GIGA 6 tedy uvedeme příští rok na trh a budeme ho distribuovat my. S šéfem českého zastoupení JURAPetremEiblem (PE) a manažerem klíčových zákazníků JindřichemPalupou (JP) se naše redakce již tradičně setkala v halách berlínského výstaviště během veletrhu IFA. Oba pány jsme vyzpovídali a následně se s nimi znovu sešli v první půlce října, aby bylo interview pro toto vydání co nejaktuálnější. Značka JURA je v Česku v posledních letech stoupající hvězdou a do budoucna má velké plány. V polovině příštího roku otevře v Praze showroom a servisní středisko se „švýcarskými parametry“. Aktuálně také rozbíhá program kontinuální podpory pro resellery. Petr Eibl a Jindřich Palupa: V kategorii automatů nad 25 tisíc jsme na trhu dominantním hráčem. Nově spolupracujeme se sítí Expert INTERVIEW • PETR EIBL • JINDŘICH PALUPA • JURA 10 • Sell • Říjen 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=