SELL: Říjen 2019

ROVATCÍM 46 Značka DOMO začínala skromně, na- víc v silně konkurenční branži s velkým tlakem na cenu, který zintenzivnil ještě v době hospodářské recese. Ostatně Jo- sef Tvardík, jednatel českého zastoupení DOMO, ve svém proslovu při zahájení oficiálního programu uvedl, že měl v roce 2009 nemalé pochybnosti, zda je rozum- né přijít s novou značkou domácích spo- třebičů, když ekonomika padá a domácí spotřeba klesá. Moderní stavba za jeho zády, dosažení 100milionového obratu v loňském roce i to, že se dnes výrobky DOMO prodávají v některých předních řetězcích a e-shopech, jsou však důka- zem, že se tehdy rozhodl správně. Nelehká cesta k novému sídlu S Josefem Tvardíkem naše redakce o výstavbě nového sídla hovořila už před čtyřmi lety a původní vizí bylo projekt zrealizovat mnohem dříve. Skoro dvou- leté zdržení výstavby bylo způsobeno nejprve složitým hledáním vhodného pozemku a posléze problémy s připoje- Josef Tvardík, jednatel DOMO Elektro, a zakladatel značky Wim De Voeght před přestřižením pásky Pokrmů z hmyzu se překvapivě návštěvníci nebáli. Ochutnávali děti i dospělí. Hodně štěstí popřál firmě DOMO i kdyňský starosta Oskar Hamrus. Firma DOMO Elektro slavnostně otevřela ve Kdyni nové sídlo a distribuční centrum Sobota 26. října 2019 se stala pro belgicko- českou společnost milníkem v její desetileté historii, když byla za účasti belgického spolumajitele přestřižena páska a obchodním partnerům i veřejnosti oficiálně představeno nové sídlo spolu s distribučním střediskem. DOMO se tak může vydat vstříc další dekádě se zázemím, které umožní značce pokračovat v dynamickém růstu.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=