SELL: 02 / 2020

chytrých i rádoby chytrých komentářů k současné (v moderním věku) bezprecedentní situaci vychází denně snad víc, než vzniklo v 19. století knižních titulů za rok. Internetová média i největší profesní síť LinkedIn jsou doslova zaplaveny rozbory a radami… a světe, div se, nemalá část z nich je mlácením prázdné slámy. Koronavirus přivedl na svět během několika dnů mnoho „proroků“ a „odborníků“ mávajících často vehementně vlajkou s nápisem „společně to zvládneme“. Nechápejte to tak, že znevažuji snahu pomáhat. V žádném případě. Ale nevím jak vám, mně připadá ta kýčovitá prezentace cukrkandlové jednoty světa, jeho vykreslení coby úžasného místa, kde se mávnutím „koronavirového“ proutku všichni držíme za ruce a zpíváme písně, jako hrozná faleš. A od mnoha bohužel i laciný kalkul. Doktoři bojují o životy lidí, Průša tiskne na svých 3D tiskárnách ochranné štíty, restauratéři krmí bojovníky v první linii, spousta lidí dokazuje, že nemožné neexistuje. Tito lidé ale nemají čas ani potřebu si vytvářet okázalou prezentaci na sociálních sítích. Ani nepotřebují vydávat rozbory nebo točit motivační videa. Nebudu vás zde proto sytit proudem cizích slovíček a ekonomických formulí, abych ukázal, jaký jsem to kabrňák v té naší nové realitě, kterou nám všem koronavirus naordinoval. Všichni přece víme, že to teď bude složité a že nás čekají další výzvy jak v osobním, tak profesním životě. To vám nemusí žádný Jarkovský složitě vysvětlovat. Pojďme tedy místo plácání prázdné slámy raději všichni vzít za věc, ať jsou i ty ekonomické dopady o něco snesitelnější. Pevně věřím, že informacemi nabitý SELL vám ve vaší snaze stabilizovat a nadále rozvíjet trh domácích spotřebičů pomůže. Mnoho sil, zdraví a v neposlední řadě příjemné čtení přeje VÁŽENÍ ČTENÁŘI, Lubor Jarkovský šéfredaktor

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=