SELL: 06 / 2020

ROVATCÍM 54 54 • Sell • 6/2020 Podobně pojaté, navíc po­ chopitelně výrazně větší, má prostory v tuzemsku pouze firma BSH, kde také patří mezi jeden z klíčových prvků průhled do servisního zázemí. Návštěvníci mohou sledovat techniky při práci a tak trochu nahlédnout do zákulisí světa domácích spotřebičů. JURA jde v propojení svých prezentačních prostor se servisem ještě o něco dál, pro­ tože už od vstupu do showroo­ mu mají návštěvníci část, kde se opravují kávovary, doslova před očima za obrovskou skleněnou stěnou. Ne­ jedná se o nápad českého zastoupení, ale globální koncept značky JURA pro tato takzvaná Hospitality centra. Před třemi lety jsme měli možnost se s ním osobně seznámit přímo ve švýcarské centrále fir­ my, kam JURA pořádala exkurzi za účasti vybraných obchodních partnerů. Švýcarská preciznost na každém centimetru čtverečním Každé Hospitality Center se připravu­ je na základě švýcarských not. Dokonce na místo dorazí vždy dohled z centrály a spoustu prací řídí. JURA jde tak daleko, že jednotlivé nástroje mají přesně určené místo. Pokud přijede technik z Afriky nebo Francie do Prahy, může ihned začít pracovat, protože vše najde tam, kde je na to zvyklý. Showroom a služby zákazníkům Hospitality Center je v Praze prodejním showroomem, kde si mohou koncoví zá­ kazníci nechat představit jednotlivé kávo­ vary a dozvědět se odpovědi na všechny své otázky přímo od odborníků značky JURA. Pokud přiveze někdo kávovar na servis osobně, nachází se v showroomu přijímací část, kde přímo před zákazníkem proběh­ ne prvotní diagnostika, jejíž výsledky se na monitoru zobrazují nejen technikovi, ale také majiteli kávovaru. Video prezentace již začátkem října Magazín SELL vyrazil na přelomu září a října do nového sídla společnosti JURA s kamerou. Představení celého konceptu můžete očekávat na našem youtubovém kanále SELL Magazine Czech Republic začátkem října. Video bude také součás­ tí příštího vydání magazínu. Níže malá ochutnávka. Aktivity značky JURA se posunuly v Česku na novou úroveň. Firma má showroom a servisní zázemí, které hledají těžko konkurenci Společnost JURA, jediný specialista na automatické kávovary na tuzemském trhu, otevřela své Hospitality Center. Slavnostní přestřižení pásky a prezentace za účasti obchodních partnerů zhatil bohužel v polovině září koronavirus, přesto jde pro český trh o zásadní událost. Nejen v kategorii kávovarů je showroom na úrovni, jakou zvolila JURA, rozhodně ojedinělý. Magazín SELL navštívil Hospitality Center několi - krát i během stavebních prací. Fotografie z červen - ce, kdy zbýval měsíc a půl do otevření. Vše se stihlo bez zpoždění.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=