SELL: 06 / 2020
ROVATCÍM 54 54 • Sell • 6/2020 Podobně pojaté, navíc po chopitelně výrazně větší, má prostory v tuzemsku pouze firma BSH, kde také patří mezi jeden z klíčových prvků průhled do servisního zázemí. Návštěvníci mohou sledovat techniky při práci a tak trochu nahlédnout do zákulisí světa domácích spotřebičů. JURA jde v propojení svých prezentačních prostor se servisem ještě o něco dál, pro tože už od vstupu do showroo mu mají návštěvníci část, kde se opravují kávovary, doslova před očima za obrovskou skleněnou stěnou. Ne jedná se o nápad českého zastoupení, ale globální koncept značky JURA pro tato takzvaná Hospitality centra. Před třemi lety jsme měli možnost se s ním osobně seznámit přímo ve švýcarské centrále fir my, kam JURA pořádala exkurzi za účasti vybraných obchodních partnerů. Švýcarská preciznost na každém centimetru čtverečním Každé Hospitality Center se připravu je na základě švýcarských not. Dokonce na místo dorazí vždy dohled z centrály a spoustu prací řídí. JURA jde tak daleko, že jednotlivé nástroje mají přesně určené místo. Pokud přijede technik z Afriky nebo Francie do Prahy, může ihned začít pracovat, protože vše najde tam, kde je na to zvyklý. Showroom a služby zákazníkům Hospitality Center je v Praze prodejním showroomem, kde si mohou koncoví zá kazníci nechat představit jednotlivé kávo vary a dozvědět se odpovědi na všechny své otázky přímo od odborníků značky JURA. Pokud přiveze někdo kávovar na servis osobně, nachází se v showroomu přijímací část, kde přímo před zákazníkem proběh ne prvotní diagnostika, jejíž výsledky se na monitoru zobrazují nejen technikovi, ale také majiteli kávovaru. Video prezentace již začátkem října Magazín SELL vyrazil na přelomu září a října do nového sídla společnosti JURA s kamerou. Představení celého konceptu můžete očekávat na našem youtubovém kanále SELL Magazine Czech Republic začátkem října. Video bude také součás tí příštího vydání magazínu. Níže malá ochutnávka. Aktivity značky JURA se posunuly v Česku na novou úroveň. Firma má showroom a servisní zázemí, které hledají těžko konkurenci Společnost JURA, jediný specialista na automatické kávovary na tuzemském trhu, otevřela své Hospitality Center. Slavnostní přestřižení pásky a prezentace za účasti obchodních partnerů zhatil bohužel v polovině září koronavirus, přesto jde pro český trh o zásadní událost. Nejen v kategorii kávovarů je showroom na úrovni, jakou zvolila JURA, rozhodně ojedinělý. Magazín SELL navštívil Hospitality Center několi - krát i během stavebních prací. Fotografie z červen - ce, kdy zbýval měsíc a půl do otevření. Vše se stihlo bez zpoždění.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=