SELL: 06 / 2020
58 58 • Sell • 6/2020 SOUVISLOSTI Základní idea nové aktivity je velmi jed- noduchá – firma, která má zájem se do akce zapojit, nakoupí vouchery za sníže - nou nominální hodnotu. Ve spolupráci s platformou Zachraňme turismus spus - tí vlastní obchodní promo akci, v jejímž rámci získají spotřebitelé voucher nebo vouchery. Jednotlivci pak mohou objed - nat a využít služby cestovního ruchu v ši - roké síti partnerů, přičemž po uplatnění poukazu získají zpět jeho celou hodnotu. Akce je vhodná nejen pro koncový pro - dej, například v oblasti domácích spotře - bičů, ale také jako bonus pro zaměstnan - ce. Voucher lze každopádně využít zcela svobodně a není vázán na konkrétní ho - tel nebo konkrétního poskytovatele slu - žeb. Hladký běh systému zajišťuje švý - carská společnost RIX Group AG, která se těmto aktivitám dlouhodobě věnuje a patří mezi špičku v oboru. Nad celou iniciativou převzala záštitu Hospodářská komora ČR. Zajímavá příležitost pro vý- robce, distributory a prodej - ce domácích spotřebičů Během jarních měsíců množství firem poskytovalo pomoc nemocnicím a lé - kařům, tedy první linii v boji s koro - navirem. Aktivita inciativy Zachraňme turismus je další příležitostí, jak reálně pomoci s dopady pandemie a součas - ně získat atraktivní podporu vlastních obchodních aktivit. A samozřejmě být součástí platformy s výrazným pozitiv - ním PR. Kdo za tím stojí? Nejvýraznějšími postavami platformy Zachraňme turismus jsou Tomáš Barčík, který mimo jiné působil mezi lety 2012 a 2014 na pozici brand manažera ve spo - lečnosti BSH a nyní se věnuje v roli CMO startupu Outdoortrip.com, a Ladislav Hadáček, šéf RIX Group pro český, slo - venský a maďarský trh. Pokud máte zájem o podrobnější in - formace a konkrétní podmínky parti - cipace, kontaktujte inciativu Zachraň - me turismus přes webové stránky www.zachranmeturismus.cz Lubor Jarkovský Fotka z jednání strartupu OutdoorTrip, inciativy Zachraňme turismus a RIX Group, kde bylo podepsáno i memorandum o spolupráci. Inciativa Zachraňme turismus přichází s cashbackovou akcí. Pomoci sektoru služeb mohou i firmy z branže domácích spotřebičů Pandemie koronaviru dopadla velmi tvrdě na velké množství oborů a oblastí lidské činnosti. Mezi nejpostiženější patří jednoznačně sektor cestovního ruchu a turismu. Platforma Zachraňme turismus, která vznikla v průběhu letošního jara, si klade za cíl pomoci poskytovatelům služeb v Česku. Jednou z hlavních aktivit této iniciativy je vytvoření systému voucherů umístěných na trh prostřednictvím obchodních kampaní společností, které mají zájem pomoci tuzemskému turismu a zapojit se do zajímavého projektu „ušlechtilých cílů“.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=