SELL: 07 / 2020
ROVATCÍM 44 44 • Sell • 7/2020 Jarní opatrné přešlapování jednotlivých firem, zda je etické používat aktuální situaci v reklamě, je pryč. Doba je zlá a to nejhorší nás z ekonomického pohle- du velmi pravděpodobně teprve čeká. Poptávka po všem, co se pojí s hygienou, od března raketově vyrostla. Dejme teď stranou první týdny pandemie, kdy lidé skupovali mrazáky nebo čističky vzdu- chu, takže tyto segmenty v jednu chvíli dosáhly v meziročním srovnání 700% růstu. Tyto výstřelky nejsou podstatné, jde o chvilkovou záležitost, na které se dá v daný moment vydělat, ale z dlou- hodobého hlediska jsou nepodstatné. Poptávka po mnoha produktech je nyní stabilní a můžeme říci, že i zdravě silná. Nejde o nákup v panice, spíš výsledek několik měsíců trvající situace, s níž se lidé učí žít, a musejí tomu přizpůsobovat chod své domácnosti včetně péče o její čistotu. Jedním z opravdových specialistů na dezinfekci je italská firma POLTI. Na obrázku hygienické ošetření kancelářských prostor pomocí POLTI Sani System Business, poloprofesionálního sterilizačního zařízení, které používá 180°C páru a likviduje 99,999 % virů, bakterií, roztočů a plísní. Švýcarská Laurastar získala v létě certifikát z nezávislé laboratoře, že všechny její výrobky likvidují 99,9 % virů, bakterií a roztočů. Testována byla účinnost i na koronavirus. Téma hygieny u domácích spotřebičů sílí. Beko má dokonce „na covidu“ postavenou celou novou řadu produktů Sex prodává, souhlasíte? Ale kdeže, zapomeňte na polonahé děvy a svaly přetékající jinochy. Aktuálnímmarketingovým hitem je koronavirus, a kdo může, snaží se u svých výrobků akcentovat v reklamě jejich hygienický rozměr. Žně tak mají výrobci rozličné parní techniky, bezdotykových košů nebo dávkovačů mýdla, ale i výrobci praček a dalších spotřebičů, které často mívají parní programy. Leckdo si nechává urychleně certifikovat účinnost svých řešení nejen proti virům obecně, ale konkrétně proti koronaviru.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=