SELL: 04 / 2021
SodaStream působí na českém trhu už dvanáct let, jaký byl ten minulý, který nás všechny nedobrovolně usadil doma? Určitě náročnější, ale to byl pro nás všechny. Museli jsme se vyrovnávat s přechodem prodejů do on-line kaná- lů a také se soustředit více na řetězce, které (pro nás naštěstí) zůstaly ote- vřené. Na druhé straně SodaStream je na „domácí režim“ přímo předur- čen, takže doba „covidová“ mu ne- ublížila. Naopak, naši zákazníci si právě v nových podmínkách začali více uvě- domovat benefity přípravy perlivé vody v pohodlí a bezpečí domova, takže i ti, kteří s jeho nákupem ještě váhali, měli najednou pádný důvod si ho obstarat. Také díky tomu dopadl loňský rok nad očekávání. SodaStream je globálně vnímán také jako synonymum ekologie a udržitelnosti, alternativa k jed- norázovým PET lahvím. Oslovuje tento přístup i české spotřebitele? Jsem o tom přesvědčený. Myslím, že ze začátku byl hlavní motiva- cí k nákupu SodaStreamu komfort. Přece jen tahat se s PET lahvemi z obchodu a následně řešit, co s těmi prázdnými, není právě nejpohodlněj- ší. Navíc, doba se mění a dnes jsme už zase o kus dál. Přemýšlíme více v souvislostech a bereme ohled na věci, které jsme možná před pár lety až tak nevnímali. Takže mnohé nové zákazníky dnes přivádí k nákupu výrobníku právě rozhodnutí chovat se ekologičtěji. So- daStream má dnes už průměrně každá šestá až sedmá česká domácnost a naši zákazníci jeho používáním jen během minulého roku ušetřili více než 50 mi- lionů jednorázových plastových lahví. A věřím, že jich bude ještě více, hned jak se vrátí tradiční rodinná setkání a oslavy. Není žádným tajemstvím, že Češi mají rádi bublinky, ovšem ne ledajaké. Ideálně „domácí“ a čerstvě připravené. Prostě takové, které dokážou zvýraznit osvěžující efekt čisté vody i ochuceného nápoje. Značka SodaStream je jejich synonymem pro více než 93 % spotřebitelů. Mlsným jazýčkům plánuje letos dělat (pří)chutě. Více prozradil Michal Panis, product & brandmanager SodaStream v České republice. Příchutě SodaStream x Pepsi jsou balené ve 440ml lahvičkách s praktickým dávkovacím víčkem. Při dodržení doporučeného poměru míchání vystačí jedno balení na přípravu přibližně devíti litrů nápoje. Doporučená MOC: 129 Kč x
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=