SELL: 04 / 2021
A čím si tedy budeme v tomto roce připíjet? Pokud bych měl mluvit za naše zákazní- ky, pak minimálně půlka z nich pije ze- jména perlivou vodu. Ta druhá preferuje slazené nápoje připravené s příchutěmi SodaStream. Nejoblíbenější jsou citrón, pomeranč, následují malina, lesní směs a další. Ale je pravděpodobné, že tento rok se pořadí oblíbenosti výrazně zamí- chá. V červnu totiž zahájíme prodej ori- ginálních příchutí Pepsi. Takže si doma do nich jen přidáme bubliny? Přesně tak, jako ostatní příchutě So- daStream – v pohodlí domova a se vše- mi benefity, které SodaStream přináší. Koncentrované příchutě Pepsi se budou prodávat ve 440ml baleních a vysta- čí na přípravu až devíti litrů hotového nápoje. Začínáme se šesti příchutěmi – Pepsi, PepsiMax, 7Up, 7UpFree,Mirinda a Mirinda Light. Vycházeli jsme při- tom ze základní nabídky společnosti PepsiCo a rozšířili ji o příchutě light, které naši zákazníci čím dál víc požadují. V dalším roce plánujeme tyto příchutě rozšířit i o různé limitované edice. Vypadá to jako další dobrý důvod pro koupi výrobníku SodaStream... Věřím, že díky těmto produktům oslo- víme další cílovou skupinu zákazníků, především mladých lidí ve věku dvacet až třicet let, kteří tyto příchutě mají ve své oblibě. Akorát nyní si je budou moci vychutnat v pohodlí domova se vše- mi benefity, které SodaStream přináší. Z okolních trhů už máme velmi pozitiv- ní odezvu, zákazníci reagovali okamžitě a prodeje předčily všechna očekávání. Obrovskou výhodou je pro nás i to, že jsme se na uvedení této novinky dob- ře připravili a zásobili v dostatečném množství, aby nedocházelo k výpadkům tak, jako tomu bylo v jiných zemích. Chystáte k novým Pepsi příchutím také speciální doplňkový sortiment? S uvedením příchutí Pepsi, které budou v našem stálém sortimen- tu, chystáme též speciální edici lahví SodaStream x Pepsi a set SodaStre- am Spirit Megapack. Obsahem tohoto balení bude nejprodávanější výrobník Spirit Black, lahev s logem Pepsi Max, bombička spotravinářským CO 2 , příchuť 440 ml Pepsi Max a 4 testovací příchutě Pepsi, Mirinda, 7Up a 7Up Free. Celko- vě se tento rok ponese ve znamení Pepsi a připravujeme také další limitované edi- ce napříč sortimentem, ale to bychom v této chvíli předbíhali... Jak bude vypadat marketingová pod- pora, zvlášť v situaci, která se už více než rok jeví jako nepředvídatelná? Samozřejmě mnoho aktivit je a bude limitovaných tím, co nám covid „do- volí“. Počítáme proto s tím, že ten- to rok omezíme outdoorové aktivity a zaměříme se více na on-line komunika- ci. Každopádně novinka bude podpoře- na 360° marketin- govou kampaní. Máme připravený originální televizní spot, rozhlasový spot, chystáme také ochutnávkové dny ve vybraných řetěz- cích, podpořené in store prezentací. A já věřím, že čeští zákazníci budou mít z nových příchutí stejnou radost jako ti němečtí či francouzští. Jsme na to při- pravení. Set SodaStream Spirit Megapack obsahuje výrobník Spirit Black, lahev s logem Pepsi Max, bombičku s potravinářským CO 2 , příchuť 440 ml Pepsi Max a čtyři testovací příchutě Pepsi, Mirinda, 7Up a 7Up Free. Doporučená MOC: 2 299 Kč Sortiment opakovaně použitelných lahví doplní sada lahví SodaStream typu Fuse s motivy ikonických příchutí Pepsi, Pepsi Max a 7 UP. Doporučená MOC: 399 Kč.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=