SELL: 04 / 2021
15 Sell • 4/2021 • 15 INTERVIEW • STEFAN HOETZL • TEKA GROUP lockdownů přinesly přesun zákazníků z retailu k e-commerce. Na mnoha tr- zích, kde se realizovala většina pro- dejů nadále v tradičních prodejnách, to znamenalo doslova revoluci. Teka měla vždy jako hlavní prodejní kanál kuchyňská studia. Všimli jsme si loni velké změny ve strategii, když firma za- čala nabízet své zboží i prostřednictvím e-shopů. Jaké jsou vaše hlavní prodejní kanály ve zdejším regionu? A jak vaši strategii ovlivnily dopady covidu? Teka byla a vždy bude zaměřena na trh kuchyňských studií. Prostřednictvím úzké spolupráce s designéry kuchyní jsme schopni ukázat, co je duší naší značky, a vnést jedinečnost do domova každého našeho zákazníka. Teka se stále více pre- zentuje online, aby se o ní a jejích produk- tech lidé dozvěděli a lépe se s nimi sezná- mili. Současně chceme pomoci resellerům s prodejem nejen ve střední a východní Evropě, ale po celém světě. Jak jsem už řekl, každá krize je akcelerátorem hledání nových možností, což se stalo v případě Teka během posledních měsíců, když jsme zvýšili dostupnost našeho zboží pro- střednictvím online kanálů. Jedním z největších témat současnosti je konektivita. Spousta firem se dlouho zdráhala na tento trh vstoupit, ale zdá se, že je konektivita nevyhnutelnou zá- ležitostí. I ti největší odpůrci museli nakonec sklopit hlavu. Teka ještě smart spotřebiče s připojením v nabídce nemá. Doneslo se k nám, že na nich ovšem pra- cujete. Je to pravda? Co můžeme očeká- vat a kdy? Zaznamenali jsme, jak se kolem konceptu konektivity strhl v průběhu několika let na trhu určitý poprask. Posléze se situace trochu uklidnila. Celý tento segment trhu vyspěl a vidíme, že spotřebitelé očekávají od spotřebičů s připojením reálný přínos – tedy využití v běžném provozu jejich domácnosti. Pouhá možnost zapojení techniky do domácí wi-fi sítě nestačí, to není přeci důvod takový výrobek koupit. Teka Group pochopitelně spotřebiče s ko- nektivitou nabídne, a to v blízké budouc- nosti, přičemž se budeme zaměřovat na to, aby měly jejich smart funkce praktické využití. Naše aplikace bude dokonce dis- ponovat zábavnými prvky, které čas strá- vený v kuchyni zpříjemní a zpestří. Nyní vše připravujeme k „launchi“. Jakmile se k němu přiblížíme, budeme o novinkách informovat podrobně. Jaké jsou vaše největší trumfy proti kon- kurenci obecně? V první řadě nabízíme kompletní ku- chyňské vybavení – od spotřebičů přes dřezy až po baterie. Ale neprodáváme jen „výrobky“. Ano, vyrábíme krásné moderní spotřebiče, ale poskytujeme hlavně vše, co potřebujete, abyste ze své kuchyně učini- li nádherný prostor, který si budete pojit i se silnými zážitky. Součástí naší snahy je nabízet unikátní designové koncepce a inovace. Inovace jsou v oboru domácích spotře- bičů důležité. S jakými konkrétně v po- slední době Teka přišla? Je to asi rok, co jsme představili největ- ší paletu nových inovativních produktů v historii firmy. Přitom jsme si jistí, že tento milník překonáme už letos. Naším cílem je změnit domácí vaření v duchu motta „Nejlepší restaurace ve vaší ku- chyni“. Přišli jsme a přicházíme na trh s výrobky, které zákazníkům umožní takříkajíc „cestovat z domova“, vyzkoušet zajímavé mezinárodní recepty a dosáh- nout těch nejlepších výsledků. Mezi ta- kové produkty řadíme troubu STEAK- MASTER, první pyrolytický model, který dokáže připravit steaky na úrovni nejlepší restaurace. Trouba může dosáh- nout až 700 °C, podobně jako profesio- nální grily. A už v létě zamíří na trh další trouba, MAESTROPIZZA, se speci- álním programem, který využívá pizza kamene a teploty 340 °C. Doma si tak můžete udělat pravou neapolskou pizzu. Dále zamíří na trh takzvané Airfry trou- by pro horkovzdušné smažení bez přida- ného oleje. Již v prodeji jsou nové varné desky DIRECTSENSE INDUCTION, což jsou flexibilní modely, které umožní přípravu jídla s přesně nastavenou teplo- tou. Používají k tomu integrované senzo- ry. Velmi praktická je u nich ještě funkce automatického vaření rýže. Pokud chce mít někdo v kuchyni i plamen, máme v na- bídce hybridní desky s indukčními a ply- novými zónami. Loni jsme uvedli i nové integrované myčky a dřezy. Zde bych chtěl upozornit na porcelánové modely se speciální vrstvou, která odpuzuje vodu a brání množení bakterií. Připravit dokonalý steak není jen tak. Ideální je ho příliš nepropéct, aby si uchoval šťavnatost a plnou chuť. Na běžné pánvi nebo i elektrickém grilu je to skoro nemožné, protože nedosahují dostatečné teploty. Teka proto loni uvedla na trh troubu STEAKMASTER, která dosahuje až 700 °C, takže maso se na povrchu perfektně opeče, ale uvnitř zůstane šťavnaté.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=