SELL: 04 / 2021

55 TÉMA • PHILCO ši lo se o nich povědomí, mají možnost stavět svou nabídku nejen na nízkých cenách, ale také na kval itě. Vidět to je v posledních letech jak u značky SENCOR, tak třeba u ETA, ECG, DOMO či Conceptu. Trh tedy cel- kově vyspěl a i obchodní značky dnes mají co říct. Jedinečná pozice značky Philco Pokud jde o segment velkých domá- cích spotřebičů, tam po konci Bau- maticu mnoho obchodních značek nepůsobí – většina se totiž drží SDA, případně má MDA doplňkově. Phi lco proto na trhu vyčnívá, a to nejen díky tomu, že jsou pro něj primárním ob- chodním artiklem velké, nikol iv malé spotřebiče. Zde uvádíme pět hlav- ních důvodů, proč už nějakou dobu v redakci vnímáme Phi lco jako velmi zajímavého hráče s unikátní pozicí a koncepcí svého byznysu. 5 důvodů úspěchu značky Philco • Tradiční značka s dlouhou historií a velmi dobrým renomé • Tým zodpovědný za Philco ve spo- lečnosti FAST pečlivě vybírá, odkud spotřebiče pro své portfolio odebírá, a dbá na jejich vysokou kvalitu • Značka se soustředí nejen na dílen- skou kvalitu, ale také na technologie. Některé z nich, jako například odděle- né chladicí okruhy u lednic, už dávno používá, zatímco mnohé áčkové značky nadále nejdůležitější inovaci v segmentu chlazení ignorují • Philco v regionu střední Evropy plně využívá silného zázemí společnosti FAST ČR • Značka má kompletní portfolio pro- duktů ve volně stojícím i vestavném seg- mentu Klíč k úspěchu – pečlivý výběr produktů Když se podíváme na portfolio velkých spotřebičů Philco a srovnáme ho s tím, jak vypadalo před šesti sedmi lety, je rozdíl propastný. Zpočátku se značka soustředila výhradně na nižší cenový segment, což bylo přirozené, ale skok, který hlavně v nedávné minulosti udě- lala, je nebývalý. Nejvýraznější jsou již zmíněné oddělené okruhy u lednic, které nadále nenajdeme u některých nejzvučnějších výrobců, jako jsou BSH nebo LG. Nejde však jen o chlazení. Stačí se podívat třeba na novou genera- ci myček s chytře řešenými příborový- mi zásuvkami, bezkartáčovými motory a parními funkcemi pro dezinfekci ná- dobí a interiéru spotřebiče. Pochopitelně každý se občas spálí a vybere „slabší“ produkt, nicméně kva- lita portfolia neustále stoupá, což se projevuje neustálým posilováním pozice značky na trhu. V posledním roce jí po- mohla také koronavirová pandemie, pro- tože loni na rozdíl od mnoha áčkových výrobců mělo Philco většinu produktů kusově dostupných. Sell • 4/2021 • 55 VIDEO https://bit.ly/3fTgIy0 Na automatické pračky Philco Ford se stály za komunismu nekonečné fronty. Mezi největší letošní novinky značky Philco patří právě uvedená řada my- ček s kapacitou až 15 sad nádobí, invertorovými motory a prémiovou vý- bavou. Podrobně je Philco představuje ve vkládané příloze v tomto vydání.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=