SELL: 07 / 2021

45 Sell • 7/2021 • 45 REPORTÁŽ „B2B is not dead“ Nechuť mnoha firem účastnit se kontraktací byla zejména v posledních letech před pandemií značná. Vzpomeňme na rozruch, který vyvolalo v roce 2019 rozhodnutí společnosti Electrolux nejet tehdy na FAST Day. Příchod koronaviru přístup firem dost změnil. Nejspíš zde sehrála svou roli reverzní psychologie. Když se mohly veletrhy konat do sytosti, mnozí je považovali za přežitek. Jakmile nám ale vláda zakázala osobní setkávání a hromadné akce, nepřirozená míra sociálního distan- cování vedla k tomu, že najednou kontraktace začaly leckomu scházet. Ukázalo se také, že mají tyto veletrhy svůj hluboký smysl pro celý byznys s technickým spotřebním zbožím. Jak ze sociálního, tak právě obchodního hlediska. Můžete namítnout, že akční nabídku rozesílal FAST i loni bez fyzické kontraktace, ale nikdo z nás nechce přece podnikat jen od displeje počítače nebo telefonu. Možnost prohlédnout si některé novinky, osahat si je, vyzkoušet je zůstává nepřekonaná a digitálně (alespoň zatím) neřešitelná. Vždyť i nenucené poklábosení s kolegy, obchodními partnery či konkurenty má úplně jiný průběh než telefonát nebo videohovor. V redakci proto už vyhlížíme příští rok a doufáme, že se kontraktace znovu vrátí. Catler Na celém FAST Day se vařilo na mnoha místech a hodně. U značky Catler měl velký prostor hlavně nový varný kuchyň- ský robot TC 8010, který nabízí víc než 15 funkcí. Můžete v něm suroviny zpracovávat a současně vařit při teplotě od 37 °C do 120 °C. K nastavení a volbě programů slouží velký displej. Chybět nemůže integrovaná váha, nástavce pro vaření v páře či příslušenství pro šlehání, míchání, hnětení a sekání včetně drcení ledu. Robot umí i restovat či dusit. Dalším zajímavým výrob- kem byl nový překapávač pyšnící se cenou RedDot Design. Skleněná nádoba ve tvaru legendárního „Chemexu“ se spolu s filtrem postaví do pří- stroje, u kterého si můžete na displeji nastavit přesně teplotu od 80 °C do 98 °C. Kávovar má dokonce zabu- dovanou váhu s přesností vážení na 3 g, takže máte výrazně usnadněné dávko- vání kávy do filtru. Vybírat lze i z poměru kávy a vody 1 : 10 nebo 1 : 20. Philco U značky Philco se ocitla ve světlech reflektorů a zájmu návštěvníků především nedávno uvedená řada praček a sušiček King. Pračky byly podrobně prezentovány v minulém vydání SELLu. Článek o sušičkách pak najdete v tomto vydání na straně 61. Když budeme struční, hlavní devízou praček jsou parní funkce, invertorový motor, přehledné ovládání a velmi povedené designové provedení v bílé s černým ovládacím panelem a dvířky. Produktový manažer Petr Donát na místě čelil mnoha zvídavým otázkám obchodníků, které vystavené novinky rozhodně zaujaly.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=