SELL: 01 / 2022

20 20 • Sell • 1/2022 Když značkaBeko vstoupila ve větší míře na evropský trh, včetně toho českého, šlo u jejích produktů hlavně o nízkou cenu. V té době ani zavedené značky nenabízely žádné zásadní služby. Trh se ale postup- ně mění. Beko je dnes v úplně jiné pozici. K čemu nyní branže směřuje? Zdá se, že už nejde jen o prodej samotného pro- duktu… U nás v Beku věříme, že se i spotřebitel v Česku a na Slovensku postupně mění. A že už dnes nehledá jenom vzhled a parametry spotřebiče, ale také delší životnost a služby, které najde takříkajíc v krabici spolu se spotřebičem. To je to, co pro nás znamená udrži- telnost v první řadě – že spotřebič dokáže sloužit a být použitelný po co nejdelší dobu. Beko a Grundig jsme stavěli poslední roky nejenom jako nabídku spotřebičů, ale i jako nabíd- ku kvalitních a spolehlivých služeb od snadného nastartování spotřebiče až po rady či případné opravy. V posledních letech patří mezi velká témata právě servis. Často se například hovoří o nedostatku servisních techni- ků. Jaký model servisních služeb použí- vá Beko? A jaká je průměrná čekací doba na příjezd vašeho technika? Model je postavený na vlastním servis- ním týmu, který má k dnešku jen v Česku 24 techniků rozprostřených ve všech re- gionech. Čekací doba na návštěvu tech- nika se tak minimalizovala, stejně jako se podařilo minimalizovat potřebný po- Servis je dlouhodobě takovým enfant terrible světa domácích spotřebičů. Mnohé firmy mají celé roky tendenci servisní výdaje neustále omezovat. Trh se navíc dlouhodobě potýká s nedostatkem servisních techniků a mnohdy dlouhými lhůtami oprav. Jak přistupuje k servisu firma Beko, jsme se zeptali Stanislava Černuckého, jejího šéfa zákaznických služeb. Stanislav Černucký: Posilujeme automatizaci servisních služeb

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=