SELL: 01 / 2022

39 Sell • 1/2022 • 39 REPORTÁŽ • KBIS 2022 Amica Jak nám přiblížila na mís- tě sama viceprezidentka celé Amica Group Alina Jankowska-Brzóska, primár- ním důvodem účasti Amica na KBIS 2022 bylo takové první oťukávání severoamerických břehů. Firma prý nemá žádné konkrétní plány vstupu na americký trh, ale na místě ho- vořila s potenciálními partnery a zjišťovala možnosti případné spolupráce. Café Relativně nová značka z portfolia GE Appliances (Haier) byla uvedena na trh teprve roce 2018. Cílí na náročnější zákazníky a snaží se je oslovit vysokou úrovní customizace. Uživatel si může vybrat z různých typů voličů, madel i povrchových úprav spotřebičů. GE Appliances Poté, co tradiční americkou značku koupil čínský Haier, zažívá svou renesanci a na trhu se jí opět daří. Na KBIS 2022 vznikaly v její zóně největší tlačenice u prezentace systému Kitchen Hub. A to přesto, že nejde vlastně o úplnou novinku. Jedná se o centrální smart řešení, u něhož je na čelní straně digestoře 27palcový dotykový displej. V podstatě je to plnohodnotný tablet, na kterém můžete sledovat během vaření třeba Netflix. Spojíte ho i s Bluetooth reproduk- torem, samozřejmě obsahuje i spoustu receptů a lze z něho řídit všechny další spotřebiče v kuchyni. Novinkou na KBIS byla varianta této digestoře, která navíc obsahuje mikrovlnku. Beko Turecké Beko vstoupilo na americký trh teprve v roce 2016, ale už se v USA velmi dobře zabydlelo. Odpovídá tomu i pestrá nabídka spotře- bičů šitých na míru zdejším zákazníkům. Jako například tato skutečně dvojitá trouba s šířkou 76,2 cm, dvojitými ventilátory v každém z pečicích prostorů a celkovým objemem 322 litrů. Chybět nemohly ani americké lednice Beko s technologií NeoFrost, tedy oddělenými chladicími okruhy. Jejich provedení a výbava se od modelů prodávaných v Evropě prakticky neliší.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=