SELL: 03 / 2022

15 Sell • 3/2022 • 15 Spotřebiče Haier fyzicky prezentujete ve svém showroomu v pražském Karlí- ně. Ještě jinde jsou k vidění v hojněj- ším množství? Jsem ráda, že se ptáte, protože i oblast fyzické prezentace je pro nás nesmírně důležitá – lidé by měli mít možnost vi- dět naše produkty na vlastní oči, osahat si je, aby se přesvědčili o jejich vysoké kvalitě a snadněji zvážili vyšší investici. Důkazem toho, že to Haier myslí s čes- kým trhem opravdu vážně a chce zákaz- níkům nabídnout nadstandardní služby, je nedávné otevření největšího evrop- ského shop-in-shopu Haier v pražských Letňanech. Konkrétně v tamní prodej- ně Datart. Vybudovali jsme zde prostor o velikosti 115 m², kde je vystaveno 40 produktů z kategorie volně stojících i vestavných a nechybějí ani moderní prvky, jako jsou dotykové panely, holo- gramy a další technologické vychytávky pro tu nejpůsobivější prezentaci našich spotřebičů. Pro tento shop-in-shop bu- dou na místě dedikovaní zaměstnanci, zákazník se zde může v klidu posadit a personál jej provede v pohodlí celým výběrem do domácnosti. Tento shop- -in-shop vznikl samozřejmě v úzké spo- lupráci se společností HP Tronic, kte- rá je pro Haier na českém trhu jedním z klíčových partnerů. Haier má roli prémiové značky od chvíle, kdy jste ho zkraje roku 2020 převzali. Co oblast trade marketingu? S jakými nástroji zde primárně pra- cujete, aby i trh domácích spotřebičů Haier přijal jako prémiové řešení? Na kampaních obchodních partne- rů se podílíme intenzivně, protože chceme, aby byla zachována nadstan- dardní úroveň komunikace a vizuál- ní podoby. Jinými slovy nám jde o to, aby šla reklama partnerů ruku v ruce se stylem našich vlastních kampaní a s celkovým nasměrováním značky, ať už jde o online, či off line. Klademe důraz na prémiovou prezentaci značky v e-commerce, prémiový obsah u pro- duktů, přítomnost videí… zkrátka vše musí vypadat dobře a na úrovni kore- spondující s kvalitou spotřebičů Haier. To samé platí v prodejnách, pokud jde o vystavení produktů. Jaké jsou vaše komunikační plány pro letošní rok? Co můžeme v marketingu značky Haier očekávat? Na lednovou kampaň jsme navázali digi- tální komunikací, která poběží celý rok. Pro letošní podzim, resp. konec roku, pak chystáme podobně velkou kampaň, kde by neměly chybět televizní spoty i outdoor kampaň. Značku Haier při- blížíme cílové skupině také prostřednic- tvím food blogerky Kitchenette, která se stala její tváří a bude značku prezentovat nejen v prostředí sociálních sítí. Měl a má příchod Haieru do vašeho portfoliavlivna to, jakpracujeteseznač kami Candy a Hoover? Pochopitelně teď míří velká část investic do značky Haier, kterou musíme trhu a zákaz- níkům představit. Neznamená to ovšem, že bychom na Candy a Hoover zapomněli. Například u obou jsme se začátkem roku v komunikaci zaměřili na kategorii praní a sušení v nejvyšší energetické třídě. V kontextu zdražování energií je o úsporné spotřebiče na trhu velký zájem. V segmentu chlazení nám začínají pod oběma značkami přicházet nové lednice z rumunské továrny, kterou jsme loni uvedli do provozu, a jedná se o klíčový projekt společnosti Haier s vel- kými ambicemi do dalších let. Co dalšího můžeme čekat letos od značky Haier? Pokračujeme v rozšiřování a strate- gickém rozložení nabídky jak z po- hledu koncového zákazníka, tak z pohledu obchodních partnerů. Od počátku jsme se například v chla- zení zaměřili na multidoor lednice. Byl to logický krok uvést prémiové mo- dely, které budou od počátku značku reprezentovat. Nyní rozšíříme portfolio o další kombinované modely, kde je po- chopitelně těžiště trhu. V druhé půlce roku přineseme na trh kompletní nabíd- ku myček. Fotka ze slavnostního otevření nového shop-in-shopu za účasti zaměstnanců firem Haier a HP Tronic Zlín.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=