ROVATCÍM 44 44 • Sell • 7/2022 K+B Progres přišel letos s novou koncepcí kontraktace Komornější pojetí v prostorách Národního zemědělského muzea akci slušelo Klíčanský velkoobchod, centrála sítě Expert a vlastník značky ECG, pořádal dlouhé roky prezentační a obchodní akci u svého sídla nedaleko Prahy. Toto pojetí se již však přežilo, a tak první ročník po pandemické pauze již dorazil v novém kabátu. Rozhodnutí firmy vzdát se nostalgického vzpomínání na minulost a vyjít vstříc budoucnosti kompletním přepracováním konceptu hodnotíme kladně. Národní zemědělské muzeum přivítalo obchodní partnery K+B Progres ve dnech 12. a 13. října. Firma sice na akci přizvala i další značky, ale cílem nebylo konkurovat velké kontraktaci, jakou je FAST Day. Na pražskou Letnou proto z firem dodávajících na trh domácí spotřebiče dorazily své novinky vystavit jen Electrolux a Liebherr. První jmenovaný byl přítomný o týden dříve na FAST Dayi, druhý jmenovaný koncem září na Favia Dayi. V Národním zemědělském muzeu vítala návštěvníky expozice Electroluxu jako první hned u vstupu. V první místnosti za ní měl vystavené novinky Liebherr. Zadní část prostorů byla věnována hlavní zóně akce, jíž celkem logicky dominovaly nové kuchyňské roboty ECG Forza, které byly prezentovány podrobně v minulém vydání SELLu. My jsme měli možnost tyto novinky naživo vidět poprvé a musíme konstatovat, že jde skutečně o robustní a dílensky mimořádně kvalitně zpracované roboty. V K+B Progres si vybrali Národní zemědělské muzeum jako lokaci pro svou akci i proto, že se na místě nachází velká a dobře vybavená kuchyň, do níž je skrz velké sklo vidět, takže návštěvníci mohli sledovat podrobnou prezentaci schopností robotů v zázemí profesionálního prostředí. O ni se staral člen Českého národního kulinářského týmu Pavel Švestka. Během naší návštěvy proběhla na místě prezentace příslušenství pro výrobu těstovin, která je při použití robotu opravdu jednoduchá a velmi rychlá. Vzhledem k tomu, jaké bylo 12. října počasí, teplo a modré nebe nad Prahou, využila spousta hostů i zástupců K+B Progres příležitosti navštívit střešní terasu muzea, kde se nachází poměrně velká travnatá plocha a dokonce se zde v jedné části pěstuje zelenina. A samozřejmě je odsud jedinečný výhled na Prahu, jak dokládá i naše fotka, kde se nám část panoramatu podařilo vyfotit bez lidí. V K+B Progres vybírali ze spousty míst, přičemž na Národní zemědělské muzeum volba padla hlavně kvůli zmiňované profesionální kuchyni vhodné pro prezentace. Ve spojení s uvedením nových robotů to je celkem přirozené. Firma ale dle vyjádření Ondřeje Lišky, ředitele marketingu a e-commerce Expertu, neplánuje svou kontraktaci pořádat na témže místě v dalších letech. Místo by se tedy mělo měnit.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=