12 • Sell • 8/2022 12 Společnost Cuisinart začínala s jedním výrobkem – svým slavným food procesorem. Jeho moderní verze se v USA prodávají dodnes. Existují nějaké další legendární výrobky, které tuto značku definují? Je pravda, že food procesory jsou zakotveny hluboko v DNA značky Cuisinart, a to takovým způsobem, že se díky nim tato značka stala skutečným pojmem na trhu kuchyňských pomocníků. Food procesory máme stále v nabídce v různých provedeních, lišících se velikostí i barvou. Kromě toho se Cuisinart angažuje ve všem kulinářském, ať už jsou to ruční mixéry, ruční šlehače, sekáčky, mlýnky a další produkty. Značka má také zásadní pozici v kávovarech na překapávanou kávu, topinkovačích, kompaktních troubách nebo fritézách. Vaše aktivity v Evropě jsou jiné než na domácím trhu v USA. Tam je portfolio mnohem větší. Jakou pozici tam značka zaujímá? A jak se značka v Evropě prezentuje? Existují nějaké rozdíly? Společnost Cuisinart je v USA lídrem na trhu s obrovskými tržními podíly v mnoha kategoriích. V Evropě je značka umístěna v horní části trhu, prodává inovativní spotřebiče s výrazným designem, používá kvalitní a trvanlivé materiály, které udělají dojem v každé kuchyni, a zároveň poskytuje náročným spotřebitelům rychlou účinnou pomoc při jejich každodenním vaření. Na zdejších trzích každopádně pracuje s výrazně menším portfoliem produktů, jak říkáte. V jaké kategorii a na jakém trhu se vám podařilo získat pozici jasného lídra? Ve Velké Británii máme výjimečnou pozici ve výrobnících zmrzliny, s více než 50% podílem na trhu. Ovlivnily vás globální logistické problémy? Jaká je vaše logistická struktura v Evropě. Kde máte sklady? Ano, stejně jako většina značek malých domácích spotřebičů jsme byli ovlivněni globálními logistickými otřesy. Bylo to ale hlavně z hlediska nákladů na dopravu. Díky práci, kterou odvedl náš logistický tým, jsme omezili dopady z hlediska dostupnosti a času přepravy. V Evropě máme dva sklady, jeden ve Francii a druhý v Anglii. Ve vašem portfoliu jsme si všimli velmi odvážné produktové řady s názvem Cordless. Jedná se o několik typů mixérů bez kabelu, pouze na baterie. Společnosti KitchenAid a Braun představily bezdrátové tyčové mixéry již před někoPascal Henry: Cuisinart věří bezkabelovým výrobkům a cílí na kulinářské nadšence Slavná americká značka Cuisinart přichází na český a slovenský trh prostřednictvím firmy BaSys CS. Jak se profiluje? Na koho v Evropě cílí? A jaká je její strategie? O tom všem jsme hovořili s Pascalem Henrym, korporátním produktovým ředitelem PCA & Cuisinart. INTERVIEW • PASCAL HENRY • CUISINART
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=