13 INTERVIEW • PASCAL HENRY • CUISINART VSTUPTE DO NOVÉ lika lety, ale spotřebitelé na tento druh výrobků pravděpodobně nebyli připraveni. Myslíte si, že se od té doby přístup změnil? Jak jsou tyto výrobky úspěšné v západní Evropě? V naší nabídce akumulátorových mixérů máme jeden smoothie mixér, tyčový mixér, ruční šlehač, mini sekáček a otvírák na víno. Když konkurence uváděla na trh dřívější řady, technologie možná nebyla úplně v pořádku. Nyní je však bezdrátová technologie všude, rozšiřuje se od mobilních telefonů přes elektrické nářadí až třeba po vysavače. Zkrátka do všech výrobků, kde je elektrický kabel omezením. Nemluvě o často stísněné evropské kuchyni, kde jsou zásuvky větším problémem než samotný kabel. Možnost vařit bez omezení délkou kabelu, který navíc často překáží, je skvělý zážitek. Zejména když je výkon zařízení srovnatelný s kabelovou verzí. Jsem přesvědčen, že kdo vyzkouší bezkabelový výrobek Cuisinart, nebude se chtít vrátit zpět k tradiční variantě. Období pandemie vedlo k nebývalému rozvoji e-commerce. Po zrušení omezení se lidé v obrovském množství vrátili do kamenných obchodů. V segmentu malých domácích spotřebičů přesto hraje online prodej důležitější roli než kdykoli předtím. Jak k těmto kanálům přistupujete? Vaše výrobky jsou z prémiového segmentu, kde se fyzická prezentace výrobku zdá být stále velmi důležitá. Oba kanály jsou pro nás důležité. V obchodech se snažíme zviditelnit značku prostřednictvím POSM, jako jsou svítidla, stojany a další prvky pozvedající prezentaci produktů. Co se týče elektronického obchodu, na trzích západní Evropy jsme již spustili vlastní e-shop a plánujeme tak učinit i v dalších zemích, kde se výrobky Cuisinart obchodují. Nedávno jste otevřeli nový showroom Cuisinart v Paříži. Jaké služby tam nabízíte? A plánujete otevření dalších showroomů v Evropě? Showroom Cuisinart je určen pouze pro profesionální použití a předvádění. Nachází se v naší centrále pro kontinentální Evropu a je otevřen našim zákazníkům pro prezentace výrobků a školení. Je to také místo, kde vznikají prezentační materiály ve 4 různých typech kuchyní, které zde máme k dispozici. Název Cuisinart znamená doslova „kuchyňské umění“. Spolupracujete s nějakým slavným šéfkuchařem, pokud jde o propagaci značky a jejích výrobků? Při prvním uvedení na trh v roce 2003 spolupracoval Cuisinart se světoznámým šéfkuchařem Paulem Bocusem, který nejenže podpořil značku a byl jejím ambasadorem, ale podílel se i na výběru výrobků a dokládal jejich kulinářskou úroveň. Od jeho smrti převzal tuto funkci náš interní šéfkuchař, protože se považujeme za značku vztahující se ke každodenním milovníkům dobrého jídla, tedy domácím kulinářským nadšencům, pro které by byl stín slavného šéfkuchaře s několika michelinskými hvězdami příliš vysokou laťkou. S více jak 50 lety zkušeností ve vývoji
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=