business.testuj.to Případová studie Testování kamery zvýšilo její prodeje o desítky procent 50 testerů-geeků, 191 kvalitních recenzí, 100% doporučení a zvýšení prodejů. To si z našeho testování odnáší firma NAVITEL, výrobce autokamer. I když prodává do celého světa, v Česku měla dlouhodobě problém se zviditelnit. Teď má díky dostatku recenzí příležitost vše otočit efektivním review marketingem. Navíc získala cenný uživatelský feedback. Ocenila i možnost vybrat si testery na míru, z celkově 796 přihlášených uživatelů. Pojďme se podívat na průběh celého testování. Malá viditelnost, nízké prodeje a umělé recenze značce nesvědčí „Chceme, aby o nás bylo slyšet.“ Tak znělo přání klienta. Ačkoliv je firma NAVITEL světovým hráčem, v Česku zastává pouze 20 % trhu. Obávala se proto špatné viditelnosti, obzvlášť při propagaci plánovaných novinek. Výhody testování produktů už nějakou dobu využívali, ale vše si testovali sami na sobě. Chyběla tedy zpětná vazba od nezainteresované osoby, která je vždy hodnotnější. Potřebovali získat kvalitní nezaujaté recenze a současně tak podpořit povědomí o značce. Stále tu ale panovala obava, že běžní spotřebitelé technický produkt nepochopí a recenze budou o ničem. To byla přesně výzva pro nás ukázat, co naši testeři z Testuj.to dovedou. V našich komunitách najdete i ty největší geeky Bez problému jsme jich sehnali hned 796 a NAVITEL si vybral 50 nejlepších. S ovládáním kamery neměli problém, produkt by doporučilo 100 % testerů. Vzniklé recenzebyly podrobné, informativní a ukázaly, že pohled z druhé strany je zkrátka k nezaplacení. Okamžitě se dostavil jejich marketingový efekt a prodeje firmy stouply. NAVITEL zároveň dostal dostatek kvalitního obsahu (fotografie a videa) k propagaci, práci hodně usnadnily i jazykové mutace všech textů. Šlo by někam ještě vložit krátké představení Testuj. to jako takové: Testuj.to pomáhá značkám testovat produkty a generovat recenze do celé Evropy. Díky kvalitní zpětné vazbě ve formě recenzí, fotografií, videí a dalších uživatelských dat mohou prodejci budovat zákaznickou důvěru a zákazníci se lépe rozhodovat při nakupování. Mezi naše klienty patří jak nadnárodní korporáty (Bosch, Henkel, Stada), tak i lovebrandy a lokální výrobci (Trenýrkárna, Inproducts). „Obávali jsme se kvality testerů, aby dotyčný uměl alespoň trochu s technikou. Testuj.to nám poskytlo asistenci při výběru a hlavně 5× více testerů. Měli jsme tedy z čeho vybírat. Testování autokamery byl zkušební projekt. Povedl se výborně, a proto budeme s Testuj.to pokračovat v testování dalších produktů. Těším se na další spolupráci.“ Martin Lukš Manager of sales, NAVITEL
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=