SELL: 03 / 2023

66 66 • Sell • 3/2023 Proč by měli dodavatelé spolupracovat právě s vaší platformou? Vendoři mohou na Zboží.cz každý měsíc oslovovat až tři miliony uživatelů, kteří se reálně zajímají o zboží a porovnávají si ceny různých produktů. Osloví tak zákazníky z další cílové skupiny s prokazatelným kupním zájmem. Vylepšení a zviditelnění jejich produktů na jednom z nejnavštěvovanějších nákupních srovnávačů jim může pomoci navýšit prodeje. Velkou výhodou Zboží.cz je propojenost s ekosystémem Seznamu, čehož využíváme například při co-brandových spolupracích. Jak konkrétně mohou rozšířené grafické popisy vylepšit prezentaci výrobků na Zboží.cz? Takzvané rozšířené popisy produktů umožňují názorně představit a vysvětlit zákazníkům všechny klíčové vlastnosti nabízeného zboží. Navíc je nově možné vložit do nich kromě fotografií také video. Popis je tak doplněn o vizuální materiál, takže je pro uživatele výrazně atraktivnější a umožňuje odlišit produkt od konkurence. Vojtěch Poleno: Posouváme práci s rozšířenými popisky, příští rok spustíme Seznam Marketplace Technologická společnost Seznam.cz přináší vendorům i privátním značkám nové možnosti prezentace prostřednictvím internetového srovnávače Zboží.cz. Firmy mohou nově vylepšit představení svých produktů, a to díky rozšířeným grafickým tzv. rich popisům produktů nebo připojení popisů vendorských kategorií a samotného vendora. Nabízí se také možnost přednostního založení produktu na Zboží.cz. O novinkách jsme si povídali s Vojtěchem Polenem, content manažerem služby Zboží.cz. INTERVIEW • VOJTĚCH POLENO • ZBOŽÍ.CZ

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=