Extra výkonné a extra úsporné vysavače Rowenta Naučte zákazníky vybírat podle skutečného výkonu Značka Rowenta nabízí vedle v současnosti tolik populárních tyčových akumulátorových vysavačů či moderních robotických modelů nadále i tradiční sáčkové a bezsáčkové varianty s napájením ze sítě. Přestože už téměř deset let platí v této tradiční kategorii úklidové techniky ekodesign, který přinesl výrazné zefektivnění jejího fungování, spotřebitelé mají nadále tendenci vybírat podle wattáže, tedy příkonu, který zaměňují za výkon. Nové i stávající modely značky Rowenta jsou ideálním argumentem, proč doporučit efektivnější a úspornější řešení. Vysavače se celé desítky let prodávaly podle hodnoty příkonu. Nebylo to ideální, ale trh byl takto nastaven. Změnu přinesla až regulace Evropské unie, která povinně wattáž motorů snížila. Došlo ale ke snížení schopnosti sběru nečistot? U vysavačů značky Rowenta určitě ne. Důležité si je uvědomit, že motor je jen jedním z prvků, od kterého se odvíjí skutečný výkon vysavače. Zásadní je utěsnění celého přístroje, ale i design hubice, která dokáže ovlivnit to, jak zařízení vysává, až ze 40 %. Realita je pak taková, že současné modely s úspornými 500W motory nabízejí lepší službu než varianty se skoro dvojnásobným příkonem. Nová generace efektivnějších motorů tak zajišťuje nižší spotřebu energie i nižší hlučnost. Bez kompromisů v kvalitě úklidu. A co konkrétně značka Rowenta v kategorii klasických bezsáčkových a sáčkových vysavačů nabízí? Podívejme se na doporučené a nové modely. Bezsáčkové vysavače Řada Rowenta Silence Force Cyclonic Effitech s nejtišším modelem na trhu Nový bezsáčkový vysavač s kódovým označením RO7971EA se pyšní jak vysokým sacím výkonem, tak nízkou spotřebou. Ale především je jeho největší devízou nízká hlučnost, dokonce rekordně nízká s hodnotou nepřekračující 59 dB(A). www.rowenta.cz Vyrobeno ve Francii Všechny v článku prezentované vysavače Rowenta se pyšní označením „Made in France“, což je součást závazku společnosti Groupe SEB ve snižování emisí oxidu uhličitého. Více než 60 % produkce z francouzské výroby míří na trhy do vzdálenosti maximálně 1 200 km od továrny.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=