61 Sell • 7/2023 • 61 INTERVIEW • DEREK MILLER • THE INSPIRED HOME SHOW vynálezců zase ukáže nejnovější návrhy, vynálezy a nápady nových, malých a začínajících společností. Čekají návštěvníky a vystavovatele příští rok nějaké úplné novinky, co se týče veletrhu jako takového? Největší změnou pro veletrh v roce 2024 je, že se část Wired + Well Expo přesune do severní haly a bude se konat společně s veletrhem Clean + Contain Expo. Umístění tří hlavních expozic veletrhu, mezi něž patří také Dine + Décor, společně do severní a jižní haly přinese spojení hlavních kategorií oboru do centrálního místa, které je mnohem přehlednější a návštěvníkům se bude v celém prostoru lépe orientovat. Budou moci velmi rychle přecházet mezi dvěma halami. Koncentrace vystavovatelů vytvoří dynamičtější zážitek pro všechny účastníky – toto oznámení bylo velmi pozitivně přijato jak vystavovateli, tak nákupčími. Jaké se těší veletrh podpoře ze strany vystavovatelů? A můžeme očekávat nějaké nové vystavovatele? Veletrh má rozhodně širokou podporu, zejména s ohledem na plánované změny. Mezi několik vracejících se vystavovatelů potvrzených pro rok 2024, kteří ale v roce 2023 chyběli, patří například společnosti Cuisinart, Scanpan, Joseph Joseph, Fissler, Corkcicle, Midea, Tramontina, Cool Gear, Stolzle Lausitz Glassware a Range Kleen. Kromě toho se na veletrhu poprvé představí více než 200 zcela nových vystavovatelů. Jak se stala The Inspired Home Show tak úspěšnou akcí? The Inspired Home Show pořádá Mezinárodní asociace pro domácí potřeby, která si klade za hlavní cíl propojit nákupčí a prodejce. Dlouhodobě se věnujeme průzkumům mezi vystavovateli a účastníky a máme tři poradní sbory pro maloobchod, poradní výbor pro vystavovatele a představenstvo IHA. Díky tomu jsme schopni pořádat skutečně živou, efektivní a produktivní akci. Čím je návštěva veletrhu The Inspired Home Show pro kupující z Evropy obzvlášť zajímavá? Odvětví domácího vybavení je poměrně rozsáhlé a není plně zastoupeno na žádném veletrhu. Návštěvou veletrhu The Inspired Home Show v Chicagu mají nákupčí možnost vidět vystavovatele, kteří se evropských veletrhů neúčastní, a také kompletní sortiment nebo výrobky amerických dodavatelů. Návštěva vystavovatelů v Chicagu a nalezení nových zdrojů a nových inovativních výrobků dává resellerům možnost výrazně zpestřit svůj sortiment o výrobky, které dosud nejsou na evropském trhu k dispozici. Kromě toho, co lze na veletrhu najít, je Chicago také skvělým místem pro porovnání maloobchodního prodeje domácích potřeb. Přední maloobchodní prodejci tohoto zboží, jako jsou Williams Sonoma, Crate and Barrel, Sur La Table a The Container Store, mají své vlajkové prodejny v Chicagu, kde mohou zahraniční návštěvníci v rámci své cesty na veletrh objevit inovativní merchandising a branding prodejen, špičkový zákaznický servis a jedinečné nápady. Každý rok dostáváme od mezinárodních prodejců velmi pozitivní komentáře o tom, jak inspirativní jsou tyto prodejny a že je pro ně nezbytností vidět, co je v maloobchodě v USA nového. Kde vidíte veletrh Inspired Home Show v příštích pěti letech? Přehlídka se bude i nadále přizpůsobovat a vyvíjet podle potřeby, aby odpovídala potřebám a cílům odvětví. Stále hledáme nové kategorie a nové partnery, kteří jsou v souladu s naším posláním. Průmysl chce efektivní trh a my se snažíme tuto potřebu naplnit. Jak podle vás pandemie změnila veletrhy obecně? Obchodníci si uvědomili důležitost osobních setkání. V důsledku toho výrazně podporují obchodní akce a veletrhy. Ačkoli digitální schůzky mohou být efektivní, nemohou nahradit hodnotu osobního setkání, zejména pokud jde o produkty. Hmatový pocit z velikosti, hmotnosti a textury výrobku nelze přes internet skutečně vnímat. Vidět výrobek v expozici ve skutečnosti je úplně něco jiného. Účast na veletrhu také umožňuje návštěvníkovi získat lepší představu o celém odvětví – možnost objevit nové a vznikající společnosti a porovnat je s předními společnostmi dané kategorie nelze nahradit vyhledáváním na internetu. Jaké další aktivity dělá International Housewares Association během roku kromě pořádání The Inspired Home Show? Mezinárodní asociace Housewares má pro své členy mnoho programů, které se konají v průběhu celého roku. CORE jsou regionální skupiny pro navazování kontaktů, které se scházejí přibližně každých šest až osm týdnů a umožňují vedoucím pracovníkům v oboru přímo hovořit o možnostech a problémech v odvětví. CHESS je každoroční konference, která poskytuje příležitost k navazování kontaktů a vzdělávání vedoucích pracovníků. Součástí jsou panely, jejichž cílem je pomoci manažerům v oboru při rozvoji jejich podnikání. Global Forum je další každoroční konference, která pomáhá našim členům prodávat výrobky na mezinárodní úrovni. Organizujeme a vedeme také obchodní mise do různých zemí, které mimo jiné pomáhají našim členům získávat výrobky z Vietnamu nebo prodávat výrobky do Mexika. Provozujeme také skupinu Housewares Credit Group, která má přehled o platební schopnosti maloobchodníků, a Mezinárodní sdružení přepravců domácích potřeb, které poskytuje slevy na námořní přepravě díky sdružování kontejnerů členů s přepravci. V průběhu roku se také koná řada webových seminářů, jejichž cílem je vzdělávat pracovníky v oboru na nejrůznější témata. Veletrh Inspired Home Show je zaměřen na všechny typy vybavení domácnosti včetně domácích spotřebičů. Spotřebiče však nejsou hlavní náplní. Kolik firem z této oblasti se zúčastní příštího ročníku? A které jsou ty hlavní? Na veletrhu v roce 2024 bude téměř 200 vystavovatelů, kteří představují elektrotechnické výrobky pro domácnost. Mezi hlavní vystavující společnosti patří např: Cuisinart, Jura, Select Brands, The Legacy Companies (představující West Bend, Omega a Chef‘s Choice), Made by Gather, Storebound/Dash, Salton, Gourmia, National Presto, Westinghouse, NewAir, Aroma Housewares, IRIS USA, Coway, Keurig Dr. Pepper, Midea a mnoho dalších.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=