SELL: 08 / 2023

Případová studie Testování odstartovalo launch 7 vysavačů Electrolux Švédský výrobce domácích spotřebičů Electrolux uvedl letos na trh hned 7 nových modelů tyčových vysavačů. Získat pro ně organické recenze není ale vůbec jednoduché, což platí samozřejmě pro jakýkoliv produkt. Lidé nechtějí být prvními, kdo něco hodnotí, případně se jim nechce hodnotit vůbec. Pečlivě navržená kampaň s Testuj. to ale přinesla dostatečné množství autentických recenzí krátce po zahájení prodeje. Navíc s průměrným hodnocením 4,7 a doporučením 100 % od všech zapojených testerů. Kdo chce být první? Napsat první recenzi je to nejtěžší. I proto se psaní recenzí lidé vyhýbají. Nechtějí být ti první, protože mají nepříjemný pocit z toho, že zrovna jejich recenze bude všem na očích a bude tam sama. Je to stejné jako s prázdným tanečním parketem. Kdo půjde tančit jako první? Kdo to prolomí? I Electrolux se s tímto problémem u svých 7 nových modelů potýkal. Od Testuj.to proto potřeboval sesbírat dostatečné množství autentických recenzí, a to hlavně na platformy Datart.cz a Alza.cz. Naše komunita bude bez problémů „ta první“ Přestože výrobky nebyly poskytnuty zdarma, ale s 50% slevou, zájemců o testování bylo více než dost. Testovalo se 35 kusů vysavačů a dohromady vzniklo 157 unikátních recenzí na pěti různých portálech (z toho 35 recenzí na Heureka. sk bylo přeloženo z češtiny), mezi kterými byl i Datart.cz a Alza.cz, které byly pro Electrolux obzvláště klíčové. Recenze se podrobně

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=