SELL: 08 / 2023

Recenze zákazníkům ulehčí orientaci, zúží výběr a usnadní tak rozhodování. Díky projektu s Testuj.to jsme byli schopni získat klíčové informace od zákazníků a první dojmy z používání produktu. Ověřili jsme si, že se potkává snaha našeho vývoje s očekáváním zákazníka. Jiří Kynych, Senior Trade Marketing Specialist CZ/SK, Electrolux Jak pomohlo s launchem tyčových vysavačů zaměřovaly na funkčnost, klady i zápory, a dokonce se i detailně věnovaly individuálním zkušenostem s vysavačem. Vysavače Electrolux získaly v průměrném hodnocení 4,7 hvězdičky a všech 7 modelů doporučuje 100 % zapojených testerů. Electrolux si ověřil, že se potkává snaha jejich vývoje s očekáváním zákazníka. Výsledky kampaně předané detailně a srozumitelně Veškeré informace jsme odevzdali v přehledném reportu včetně dat týkajících se propagace na sociálních sítích nebo počtu přihlášených zájemců o testování, průměrného hodnocení a průměrného NPS jednotlivých modelů. Všechny napsané recenze podrobně analyzujeme a z výsledků této analýzy jsme sestavili 5 aspektů, které se testerům líbily nejvíce, a také 5 aspektů, které testeři hodnotili negativně. Tyto informace lze využít při vývoji dalších produktů. Punc kvality pro všechny modely Další výhodou, kterou Electrolux ve spolupráci s námi získal, bylo naše razítko Testuj.to. Naši recenzenti byli s vysavači mimořádně spokojeni – 100 % z nich by je doporučilo dál. Jako testovací společnost se stavíme za jejich názor, a proto jsme udělili všem 7 modelům razítko „Testuj.to doporučuje“. Díky tomuto označení potenciální spotřebitelé uvidí, že byl konkrétní model testován nezávislými testery a že je na recenze u produktu (a i produkt samotný) spoleh. Materiály od našich testerů mají hodnotu zlata Běžný zákazník spíš uvěří tomu, co vidí na amatérské fotce jiného spotřebitele, než co je v perfektně natočené reklamě. Stejně tak naši testeři nemají důvod lhát, sestříhávat video, editovat fotku ani nic podobného. Ukazují výsledky vysavačů takové, jaké jsou. Žádné bádání nad tím, jestli nebyly vyfocené koberce dva nebo jestli video není složitě upravené. Vše, co je na fotkách a videích od našich testerů, je skutečné a pravdivé. To dělá z UGC autentický nástroj pro marketing. Lidé si spíš koupí vysavač, který použil někdo jim podobný a který fungoval skvěle i ve skutečné kuchyni místo laboratoře. Tyto materiály vytvořené našimi testery jsou pro Electrolux neocenitelné.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=