Testování nové horkovzdušné fritézy Russell Hobbs podpořilo její uvedení na trh Lidem z oboru domácích spotřebičů je značka Russell Hobbs, patřící společnosti Spectrum Brands, která dodává na trh například i výrobky Remington, dobře známá. U koncových zákazníků v Česku a na Slovensku ale není stejně zavedená jako mnozí její konkurenti. Při výběru horkovzdušné fritézy proto spotřebitelé často upřednostňovali konkurenční výrobky. Díky spolupráci s testovací platformou Testuj.to se ale nová fritéza dostala velmi rychle do povědomí. Novinka Satisfry Air & Grill Multicooker není jen obyčejnou horkovzdušnou fritézou, ale multifunkčním hrncem, v němž lze také péct, zapékat, pomalu vařit či třeba grilovat. Jedinečnost tohoto multifunkčního pomocníka do kuchyně bylo potřeba ve startu jeho prodeje podpořit recenzemi, aby se mohli případní zájemci seznámit s názory dalších uživatelů a dozvěděli se o autentických zkušenostech s používáním jeho funkcí. Současně bylo motivací pro realizaci testování ukázat, že je značka Russell Hobbs důvěryhodná a spotřebitelé neudělají výběrem jejích produktů chybu. Vedle toho si chtěla společnost Spectrum Brands ověřit, že je na českém trhu po tomto typu produktu dostatečná poptávka. Kdyby nebyla, ani recenze prodeje neakcelerují. Dalším cílem testování byl proto průzkum trhu. V neposlední řadě pak měl výrobce zájem zvýšit povědomí o značce Russell Hobbs, a to i prostřednictvím komunikačních kanálů Testuj.to. Dosaženo stanovených cílů Přestože se jednalo o testování produktu se slevou, které zpravidla mívá méně zájemců, přihlásilo se do testování 71 zájemců, kteří byli ochotni si fritézu zakoupit s 50% slevou. Všichni vybraní testeři zveřejnili 3 unikátní recenze na Testuj. to, Heureka.cz a Electroworld.cz. Produkt dohromady získal 50 recenzí (30 recenzí na uvedených webech a 20 překladů na Heureka.sk a dalším slovenském webu dle výběru klienta) – průměrné hodnocení 4,5 a průměrné NPS skóre (skóre doporučení známým) 9,2. Důležitým poznatkem, který ve Spectrum Brands díky testování získali, je výše částky, kterou je potenciální zákazník ochoten za fritézu zaplatit. Ukázalo se, že čeští spotřebitelé jsou ochotni zaplatit méně, než je nezlevněná cena produktu. Také zjistili, pro jakou cílovou skupinu je aktuální cena fritézy přijatelná. Díky tomu nyní vědí, že fritéza není na českém trhu pro každého. Oproti polskému trhu je evidentní, že o horkovzdušné fritézy není na našem trhu takový zájem. Tento fakt považují zástupci Spectrum Brands za velmi důležitý. S vědomím, že tento produkt nepůjde na našem trhu na odbyt, totiž mohou své prostředky i energii soustředit na prodej jiných produktů. Pomocí kampaně Testuj.to a průzkumu trhu nyní vědí, o jaké produkty je zájem a na testování jakých produktů se v budoucnu zaměří. Nejcennější jsou data Každý ze zájemců o testování vyplnil dotazník, ve kterém odpovídal na otázky ohledně vlastních preferencí, zvyků a důvodů k nákupu. Získaných dat z přihlašovacích dotazníků bylo mimořádně hodně a klient si jich velmi cení. Dozvěděl se z nich, jak si stojí značka Russell Hobbs u českých spotřebitelů, jaký je na zdejších trzích zájem o horkovzdušné fritézy i kolik jsou do nich lidé ochotni investovat. Získaná data jsou využívaná taky při školení obchodních zástupců klienta a prodavačů v prodejnách Electro World. business.testuj.to Podívejte se na celou případovou studii o testování multifunkční horkovzdušné fritézy Russell Hobbs.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=