Nová trouba Brandt BOR si ze zážitkového testování odnesla kladné recenze Testování velkých domácích spotřebičů není vůbec jednoduchou záležitostí. Na rozdíl od vysavačů, mixérů nebo třeba kávovarů se pojí s velkými spotřebiči složitá logistika. Nezávislá platforma Testuj.to proto ve spolupráci s distribuční firmou Elmax Store zorganizovala testovací akci, při níž mělo deset testerů možnost se s novou troubou francouzské značky seznámit a vyzkoušet si její funkce. O předváděcí akci projevilo zájem 31 testerů, přičemž jich bylo vybráno deset. Důraz byl kladen na to, aby měli přihlášení o koupi trouby zájem. Všichni zúčastnění testeři napsali dvě autentické recenze. Jednu na platformě Testuj.to, kterou může klient dále využít ve svých marketingových aktivitách, a jednu na kartě produktu na Heureka.cz. Prezentační a testovací akce se konala v pražském showroomu společnosti Elmax Store, kde je vhodné zázemí pro vaření a využití všech funkcí spotřebiče. Zvýšení povědomí o značce a produktu Hlavním cílem společnosti Elmax Store bylo umožnit lidem si troubu vyzkoušet, udělat si na ni vlastní názor a napsat recenzi, která to bude reflektovat. Získat recenze na spotřebiče, jako jsou trouby, je zdlouhavější a složitější proces a spolupráce s Testuj.to poskytla pohodlné řešení. Zvýšení prodejů byl druhý cíl našeho klienta. Vybraní testeři byli skuteční zájemci o parní troubu Brandt, takže testeři byli současně cílovou skupinou. V rámci testování získali na produkt slevu. A i kdyby se rozhodli troubu Brandt nekoupit, jejich názor se v podobě recenze může stát klíčovým v rozhodovacím procesu dalších potenciálních zákazníků. V neposlední řadě pak bylo cílem zvýšení povědomí o testovaném produktu. Při pořizování nových spotřebičů si lidé dělají průzkum na internetu, fórech, blozích i jinde. Zkušenosti našich testerů mohou i jim pomoci při rozhodování a upozornit je na existenci a výhody produktů Brandt. Fotografie u článku byly pořízeny během testovací akce testery.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=