60 60 • Sell • 5/2024 Měli jste nějaký čas na to, abyste zpracovali výsledky z letošního ročníku, analyzovali data a shromáždili zpětnou vazbu. Jak akci hodnotíte? A to jak úspěchy, tak oblasti, které byste chtěli rozvíjet a zlepšovat pro rok 2025? Stručně řečeno, veletrh The Inspired Home Show 2024 byl velmi úspěšný. Z nesčetných rozhovorů a našich průzkumů po skončení výstavy víme, že spokojenost byla velmi vysoká. Kdykoli máte spokojené vystavovatele a spokojené nákupčí, víte, že show byla úspěšná. Přesunutí veletrhu Wired + Well Expo do severní haly a jeho společné umístění s veletrhem Clean + Contain Expo vytvořilo efektivnější zážitek pro resellery, kteří se mohli snadno přesouvat mezi severní a jižní halou, kde se nachází veletrh Dine + Décor Expo. V tomto uspořádání budeme pokračovat i v roce 2025. Příští rok je pro výstavu přelomový, půjde o 125. ročník. Jak k této jubilejní edici přistoupíte? 125. ročník výstavy je neuvěřitelný milník. A to především z toho důvodu, že je mimořádně těžké, aby si jakýkoliv projekt od 30. let minulého století uchoval relevanci. Asociace vznikla v roce 1938 jako Asociace amerických výrobců bytových doplňků (HFMAA) a první výstava byla otevřena v roce 1939 v hotelu Palmer House v Chicagu. Následujícího roku se HFMAA sloučila s Národní asociací výrobců bytového vybavení a vznikla Asociace výrobců domácích potřeb (HMA). Výstava se konala jednou za půl roku po mnoho let až do roku 1990. Od té doby se v důsledku odlišných potřeb trhu koná pouze jedna výstava ročně. Pro rok 2025 pracujeme na expozicích, které mají zdůraznit 125. konání veletrhu. Zejména jde o grafické znázornění naší bohaté historie, které vizuálně podtrhuje, čeho se nám podařilo dosáhnout. Bude zajímavé i zábavné ohlédnout se zpět, zejména na ty první roky, jak moc se náš veletrh a vystavovatelé vyvinuli. Co zůstává společným prvkem této akce po oněch skoro sto let? Čím je proslavená a čím vyniká nad konkurenčními veletrhy? Náš veletrh je proslavený novinkami a inovacemi. Ostatně jen na loňské výstavě bylo představeno více než 10 000 nových výrobků a očekáváme, že v příštím roce se toto číslo ještě zvýší. Nové výrobky jsou krví celého odvětví a veletrh je pro maloobchodníky místem, kde mohou najít nové výrobky, značky a inovace, které je odliší od konkurence. The Inspired Home Show je také známá jako místo pro setkání špiček branže. Pro náš obor je nesmírně důležité a cenné, že se zde setkávají vrcholoví manažeři maloobchodníků a dodavatelů. Vraťme se k tématu budoucnosti. Jaké novinky plánujete na rok 2025? Na základě květnového zasedání představenstva jsme se rozhodli přidat pro rok 2025 novou oblast Travel Gear + Luggage, která bude umístěna v jižní hale vedle veletrhu Dine + Décor. Klíčoví reselleři nám řekli, že hledají větší a produktivnější akce, které zahrnují kategorie blízké tomu, co již nabízíme. Díky této snaze bude mít veletrh větší význam pro představitele retailu a e-commerce, kteří mají na starosti jak domácí potřeby, tak zavazadla. Z rozšíření o vystavovatele z oblasti cestovního ruchu tak budou těžit jak reselleři, tak samotný veletrh, který bude zase o něco atraktivnější. S tím vším souvisí také fakt, že pracujeme i na menších projektech, jako jsou pavilony dekorativních svíček a potřeb pro domácí mazlíčky, abychom přidali důvody k účasti ze strany obchodníků. Oba tyto projekty jsou koDerek Miller: The Inspired Home Show je jedinečná. Američtí reselleři obvykle nejezdí na evropské akce The Inspired Home Show se vrátí v březnu 2025. Jak úspěšná byla letošní akce? A co očekávat od příštího ročníku? To jsou jen dvě z mnoha otázek, které jsme položili Dereku Millerovi, prezidentovi a generálnímu řediteli Mezinárodní asociace domácích potřeb (International Housewares Association), která stojí za slavným veletrhem domácích potřeb, jenž se v Chicagu koná již od 30. let minulého století. INTERVIEW • DEREK MILLER • IHA
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=