ROVATCÍM 90 90 • Sell • 8/2024 Trh malých domácích spotřebičů prošel v posledních desetiletích velkou transformací nejen u nás, ale také v dalších zemích. Přestože český trh je s mimořádně silnými privátními značkami poměrně specifický, levná čínská produkce a model obchodních značek nakupujících jednoduše zboží z katalogů čínských výrobců ovlivnily celý svět. Snížení kvality (a s tím i ceny), životnosti i jedinečnosti výrobků je globální záležitostí. V případě jedinečnosti máme na mysli především to, že asijští výrobci chrlí SDA v obrovském množství a výrobky jsou často víceméně stejné. Mohou se lišit designově, ale technologický a konstrukční základ je shodný – platí to hlavně pro privátní a obchodní značky, které si většinou výrobu nezadávají a jen kupují hotový produkt. Leckdy v téže továrně nakupuje více západních značek. A na tento trend naskočily částečně i značky tradiční, které mohou nadále samy vyrábět, jenže spoustu věcí současně jen nakupují. Pokud chce mít někdo komplexní portfolio výrobků, není ani reálné, aby vše produkoval sám. Cuisinart chystá marketingovou ofenzivu i spoustu novinek na rok 2025 Americká značka působící ve 120 zemích světa začala již během druhé poloviny roku 2024 spouštět svou novou strategii, která se postupně začne výrazněji projevovat v jejích marketingových aktivitách včetně intenzivnější digitální komunikace a produkce optimalizovaného digitálního obsahu. A nejen to. Více se bude věnovat inovacím a vývoji produktů, kde staví na více než 50 letech zkušeností. Komunikace se nebude točit jen okolo výrobků, ale také výsledků, jichž s nimi lze dosáhnout. Cuisinart se ve své komunikaci bude intenzivněji zaměřovat na svou historii a více než 50leté zkušenosti.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=