SELL: 08 / 2024

91 Sell • 8/2024 • 91 TÉMA • CUISINART Samozřejmě je potřeba rozlišovat, protože mnoho firem má sice na svých produktech napsáno „Made in China“, ale zadávají si výrobu podle svého designu a vývoje, případně mají v Číně vlastní továrnu. A právě značky těchto firem se stále častěji staví do opozice vůči obchodním/privátním značkám. Může to být kvalitou, zpracováním, ovšem mnohdy je to i prostřednictvím jedinečnosti svých řešení. Svůj úspěch na tom postavila nejviditelněji americká firma SharkNinja, ale nejen ona. Americký Cuisinart staví na velmi podobných základech, přičemž se s nimi rozhodl mnohem intenzivněji a viditelněji pracovat ve své komunikaci, aby v domácí Americe a na svých exportních trzích ukázal, že má smysl do lepšího a originálního vybavení kuchyně investovat. Zaostřeno na výsledky Ve své nové komunikační strategii se Cuisinart nově zaměřuje na výsledky v podobě chutného jídla, jedinečné vlastnosti svých řešení a akcentuje rodinnou pohodu vyplývající z usnadnění vaření a přípravy jídla. Firma začíná pracovat s komplexní komunikací stojící na 4 pilířích – zvýšení povědomí o značce, informování spotřebitelů při výběru, podpoře samotného prodeje a následném sdílení pozitivních uživatelských zkušeností. V epicentru komunikace jsou především největší sociální sítě, pro které vzniká na míru šitý obsah s důrazem na video, jehož důležitost nadále roste. Novinky pro rok 2025 Multizónové horkovzdušné fritézy Mezi nejvýznamnější novinky bude patřit horkovzdušná fritéza TriZone, která nabídne dva poměrně klasicky pojaté koše a spodní extra velkou zásuvku, v níž půjde připravit celá pizza. První dva zmíněné košíky budou mít každý objem 4,3 litru, zatímco spodní mini trouba 5 litrů. Vejde se do ní pizza s průměrem až 30 cm. Ovládání bude plně dotykové se separátními displeji pro každý z košů. Pochopitelně nebude chybět funkce synchronizace přípravy, aby bylo jídlo v horních koších hotové ve stejný čas. A tím nabídka vyspělých a nadstandardně pojatých „air fryerů“ nekončí. V přípravě je také extra velký model se dvěma koši (2× 5,2 litru) a prémiovým provedením. A dále pak kompaktní horkovzdušné trouby. Zmrzlinovače Výrazně bude rozšířeno portfolio zmrzlinovačů o nové kompaktní modely bez kompresoru, ale i výkonné kompresorové varianty. A přibudou ještě speciální zařízení pro domácí výrobu ledové tříště či unikání zařízení, s nímž půjde během několika minut vyrobit zmrzliny, sorbety, mléčné koktejly nebo smoothie drinky z předmražených surovin. Kompaktní aku mixéry Jedním z velmi aktuálních trendů je jakási renesance osobních fitness mixérů nebo také smoothie mixérů, jak bývají označovány. Před pár lety šlo o obrovský prodejní hit. Nyní se tyto mixéry vracejí, ovšem v bateriové verzi, kterou lze používat nejen doma, ale také na dovolené, při kempování, pikniku a podobně. Na západních trzích jde znovu o silně růstovou kategorii. Cuisinart uvede model s 20 000 ot./min. a praktickým dobíjením pomocí USB-C kabelu. Kapacita baterie vystačí na 10 mixování (30 vteřin každé). Stolní mixéry Jakýsi refresh čeká také běžné kuchyňské mixéry, které nabídnou vedle modernějšího a kompaktnějšího designu komfortní dotykové ovládání s množstvím přednastavených programů. Snaha Cuisinartu je, aby uživatel nechal mixér na pracovní ploše a neuklízel ho. Menší rozměry tomu určitě pomohou, stejně jako dodávané tritanové lahve, které budou motivovat uživatele připravovat si zdravé koktejly na cesty. Food procesory Modernizace se dočká také klíčový segment food procesorů, který je se značkou Cuisinart bytostně spjatý, protože vynález tohoto zařízení vedl k jejímu vzniku. Food procesory nabídnou čistší design s příjemnými zaoblenými tvary. NOVÉ kategorie Kuchyňské nádobí Na co se můžete také těšit, je rozšíření portfolia značky o kvalitní nádobí, příbory a nože, což jsou kategorie, kde má značka dlouhodobě v USA velmi silné postavení. Například v segmentu nerezových příborů to je 27% tržní podíl. Chybět nebude ani minimalistická a moderně pojatá řada varného nádobí a kuchyňských nástrojů nazvaná Kitchenista. Vybavení venkovní a letní kuchyně Kde má Cuisinart dále co nabídnout, je segment „outdoor“. Zde máme na mysli venkovní grily, pizza trouby a další pomůcky pro grilování a přípravu jídel na terasách, v pergolách či zahradách. Lubor Jarkovský Třízónovou horkovzdušnou fritézu uvede Cuisinart na trh v roce 2025. Prvotní vizualizace. Konečný produkt se ještě může lišit.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=