SELL: 03 / 2025

Sell • 3/2025 • 77 77 TÉMA • TRENDY V RETAILU Zde jsou čtyři klíčové trendy ve vizuálních prezentacích a jak je využít k navázání kontaktu s mladými nakupujícími: 1. Pozitivní atmosféra Jelikož spotřebitelé vnímají nakupování jako způsob úniku z každodenního života, stále více je přitahují expozice, které vyzařují pozitivní atmosféru. Podle Anne se hodí cokoli, co vypráví zábavný příběh nebo sděluje štěstí, humor či pozitivní energii. Expozice polské značky Premium Home znázorňující stolování venku navozuje pocity slunečního svitu a tepla. Množství zeleně a žlutých akcentů vytváří lákavý motiv, který zahrnuje dokonce i několik ptáků sedících na větvi stromu, zjevně zaujatých touto scénou. Anne se také líbí používání emotikonů jako moderního způsobu komunikace pozitivních emocí, jak to dělá argentinský Seta Bazar Gourmet s nafukovacími balonky ve tvaru pusy v této valentýnské výloze. „Jsou vynikajícím způsobem, jak polidštit sdělení a učinit kampaně možná trochu srozumitelnějšími,“ říká. 2. Inspirace přírodou Maloobchodníci mohou zákazníky zaujmout také „eko-tekturou“, kterou Anne popisuje jako harmonii mezi architekturou a přírodními prvky, udržitelností, biofilním designem a ekologicky uvědomělým životním stylem. Výsledným efektem je podle ní uspokojivé spojení radosti a smysluplnosti. Eko-tekturu lze komunikovat tradičněji pomocí květin, zeleně a dalších přírodních prvků, stejně jako zemitými tóny. Ale může být také zprostředkována méně konvenčními způsoby, jak to dělá argentinská značka Santo s černými dřevěnými deskami – které vypadají jako ručně vyřezávané – umístěnými na strohém bílém pozadí a doplněnými zlatými a skleněnými předměty, vysvětluje Anne. PREMIUM HOME, POLSKO @ESPINAS3

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=