Listopad - Prosinec 2016

Produktové skupiny:

  • Vestavné trouby
  • Indukční varné desky

Hlavní témata:

  • Dealerské dny velkoobchodů 2016: Brno a Jihlava přivítaly obchodníky z celé republiky i zahraničí. Byl letos lepší Domácí veletrh HP Tronic, nebo FAST Day?
  • Interview měsíce: Amica chce růst o 20 % za rok. V investicích do své budoucnosti bude proto pokračovat, informuje v exkluzivním rozhovoru Lukáš Metelka, generální ředitel Amica pro Česko a Slovensko
  • Reportáž: Candy Hoover má v Praze vlastní showroom. Slavnostního otevření se zúčastnilo na 150 obchodníků
  • Interview: Španělská značka Edesa se chystá na český trh. Uvedena bude na trh již brzy, informuje Jaromír Šiška, jednatel českého a slovenského zastoupení Fagor
  • GfK TEMAX: Třetí čtvrtletí přineslo v meziročním srovnání pozvolný růst. Hodnota prodejů malých spotřebičů stoupala dvouciferně. Velké spotřebiče se drží stabilních 5 %
  • Interview: Nespresso se na recyklaci svých kapslí zaměřuje už mnoho let. V Česku míří recyklovaný hliník do automobilového průmyslu, říká Andrea Petrová, marketingová ředitelka českého zastoupení značky
  • Ohlédnutí: Ozvěny a dozvuky roku 2016 – trh celý rok ovlivňovaly přesuny lidí mezi firmami, kauzy a dokončované akvizice
  • Interview: Roman Marek, jednatel společnosti Espresso Professional hovoří o získání exkluzivní distribuce profesionálních kávovarů Melitta a nepříjemné situaci, která ho přinutila propustit značnou část zaměstnanců firmy
Listopad - Prosinec 2016