SELL je B2B odborný časopis, který vychází v Česku od roku 2006 a navazuje na maďarský projekt zahájený ještě o rok dříve. Magazín je určen primárně výrobcům a prodejcům domácích spotřebičů a dalším lidem, kteří jsou na byznys se spotřebiči napojeni, například zaměstnancům reklamních a PR agentur. Cílem projektu bylo od počátku vytvořit komunikační kanál mezi výrobci a prodejci, jeho prostřednictvím představovat nejnovější výrobky a poskytovat kompletní informace z dané oblasti. To se po mnohaletém úsilí podařilo a časopis aktuálně spolupracuje s většinou předních značek a je vnímán jako základní informační zdroj pro profesionály z oboru. SELL navíc zůstává jediným B2B magazínem na českém trhu zaměřeným pouze na segment domácích spotřebičů. Časopis vychází ze stejného konceptu jako maďarský SELL, obsahem se však přizpůsobuje místnímu trhu. České vydání tedy není jen pouhým překladem maďarské verze.
„SELL se dostal do povědomí v našem oboru natolik, že jej čtou všichni, stal se pomyslnou povinnou literaturou, a proto je potřeba zde své značky prezentovat.“
Jan Šach, generální ředitel Candy Hoover
„V magazínu SELL já i mí kolegové hledáme a také nacházíme užitečné informace o novinkách ze světa elektrospotřebičů a zasvěcené zprávy o trendech, které pro tuto oblast jsou a budou určující.“
Roman Tvrzník, generální ředitel ELEKTROWIN
„Časopis SELL je jedním z mála titulů, které pravidelně pročítám opravdu od první do poslední stránky. Je pro mě souhrnným zdrojem aktuálních informací o trhu a změnách v oboru, kterým se zabývám.“
Pavel Trka, produktový trenér Whirlpool
V roce 2013 byla zahájena blízká spolupráce magazínu SELL s ekonomickým deníkem E15 formou projektu tematických speciálů o trhu s domácími spotřebiči, které redakce SELLu připravuje na klíč pro deník E15. Speciály jsou na českém trhu svým zaměřením a obsahem zcela unikátní, protože se nezaměřují pouze na výrobky či určité produktové skupiny, ale věnují se zvolené oblasti (např. péče o prádlo, vaření, úspory v energiích) komplexně. Přinášejí tedy informace nejen o produktech, ale také o firmách, značkách, obchodních strategiích, pozicích jednotlivých hráčů v konkurenčním boji, zkrátka o celém trhu. Speciály také čtenářům představují čelné představitele oboru. Cílem projektu je dovolit běžným spotřebitelům nahlédnout pod pokličku byznysu s domácími spotřebiči v Česku a umožnit jim udělat si o něm i určitých produktových skupinách celistvý obrázek.
Na speciálech se podílejí přední firmy a značky z oblasti výroby a distribuce spotřebičů už od skromného začátku celého projektu, kdy v prvním roce vyšly čtyři tyto přílohy. Nebývalý úspěch speciálů jich o rok později umožnil vydat sedm a v roce 2015 dokonce osm.
Časopis je určen vedoucím osobnostem českých a slovenských firem, které se věnují výrobě nebo prodeji domácích spotřebičů. Je určen všem, kteří se nějak podílejí na hospodářském životě tohoto oboru.
Časopis je v naprosté většině případů adresován osobně, aby se každý výtisk z nákladu pohybujícího se okolo 3000 kusů dostal do rukou všem důležitým představitelům oboru.
Celý projekt je financován výhradně z inzerce a souvisejících doprovodných činností (např. vydávání distribuční mapy apod.). Razíme heslo přiměřeného zisku a díky minimalizaci nákladů můžeme nabídnout zajímavé ceny. Prostor v časopise nabízíme nejenom firmám z oboru, ale i společnostem z jiných segmentů trhu. Ceník inzerce je ke stažení v pravé části stránky. Preferujeme a ze zkušenosti víme, že se našim partnerem osvědčila dlouhodobá spolupráce na bázi obvykle ročního kontraktu, v jehož případě můžeme nabídnout ještě zajímavější podmínky. Jsme otevření novým nápadům na PR & marketingové aktivity.
Vzhledem k faktu, že se jedná o mezinárodní projekt a časopis vychází v dalších středoevropských regionech, jsme schopni nabídnout i spolupráci na mezinárodní úrovni.
Níže naleznete aktuální ceník inzerce. Pro bližší informace nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.
Vnitřní prostor | Inzerce | PR článek | Sponzorovaný článek |
---|---|---|---|
2/1 | 45 000 | 29 000 | 20 000 |
1/1 | 28 000 | 16 000 | 10 000 |
2/3 | 21 000 | 13 000 | |
1/2 | 16 000 | 11 000 | |
1/3 | 12 000 | 9 000 | |
1/9 (uvedení 1 produktu navíc) | 4 000 | ||
1/9 (uvedení 2 produktů navíc) | 6 000 | ||
Obálka | Inzerce | ||
Rozkládací obálka | 70 000 | ||
Titulka (foto produktu) + PR text 2 strany o prod. skupině | 50 000 | ||
Titulka + cover interview** | 15 000 | ||
Přední vnitřní | 35 000 | ||
Zadní vnitřní | 35 000 | ||
Zadní vnější | 45 000 | ||
Vkládaná příloha | Inzerce | PR článek | |
4/1 | 96 000 | 68 000 | |
16+4 strana A5*** | 210 000 | ||
Slevy | % | ||
Mezinárodní výtisk **** | - 20 % | ||
Umístění dle požadavku | + 20 % |
Ceny jsou uvedeny v CZK bez DPH.
Vyhrazujeme si právo na změnu cen.
Foto produktu + jednostránkový PR článek přímo na vložené straně obálky.
Rozhovor na 3-4 strany, na obálce fotografie zástupce společnosti, který na otázky odpovídal.
Příloha se speciálním formátem A5, technické parametry pro tisk ale souhlasí s magazínem, další parametry lze měnit dle požadavku.
Při mezinárodním výtisku (Česká Republika, Maďarsko) nelze uplatnit současně i množstevní slevu.