Proč má unijní diktát smysl? A v čem trhu prospěl?
V čem štítky selhávají a jak je vylepšit?
Etika v marketingu? Alza propagovala v srpnu staré vysavače s vysokou wattáží. Teď naopak „tlačí“ ty energeticky úsporné. Lídr české e-commerce má určitě na víc
Jsou štítky a regulace trhu s vysavači spíš špatné? Martin Pitoňák, produktový manažer značek Dirt Devil a VAX, si to myslí. Odpovídá v exkluzivním rozhovoru
Candy Hoover roste v Česku již 3 roky dvouciferně – exkluzivní dvojrozhovor s Janem Šachem a Josefem Posem
Alzákova reklamní etika vzala v srpnu a v září za své
JURA pozvala partnery na školení do Švýcarska – české zastoupení pokračuje v investicích do své budoucnosti. Obrazová reportáž z akce a rozhovor s jednatelem českého zastoupení Petrem Eiblem v tomto vydání
Trhu s kávovary vládne nadále De’Longhi – agresivní cenová politika některých jeho konkurentů nic nezměnila. Krátkodobé nárůsty prodejů poměr sil dlouhodobě nezmění
„Recyklace spotřebičů potřebuje novou legislativu,“ říká Roman Tvrzník ze společnosti Elektrowin. Dvoustránkový rozhovor nejen o tom, proč poslední verze nového zákona skončila u ledu a proč se nového zákona ještě pár let nedočkáme.
Spojení HP Tronicu s Datartem má zelenou – co to způsobí na trhu spotřebního technického zboží?