Říjen 2017

Produktové skupiny:

  • Vysavače – klasické, akumulátorové a robotické
  • Automaty na espreso
  • Mikrovlnné trouby

Hlavní témata:

  • Energetické štítky vysavačů a eco design
    • Proč má unijní diktát smysl? A v čem trhu prospěl?
    • V čem štítky selhávají a jak je vylepšit?
    • Etika v marketingu? Alza propagovala v srpnu staré vysavače s vysokou wattáží. Teď naopak „tlačí“ ty energeticky úsporné. Lídr české e-commerce má určitě na víc
    • Jsou štítky a regulace trhu s vysavači spíš špatné? Martin Pitoňák, produktový manažer značek Dirt Devil a VAX, si to myslí. Odpovídá v exkluzivním rozhovoru
  • Candy Hoover roste v Česku již 3 roky dvouciferně – exkluzivní dvojrozhovor s Janem Šachem a Josefem Posem
  • Alzákova reklamní etika vzala v srpnu a v září za své
  • JURA pozvala partnery na školení do Švýcarska – české zastoupení pokračuje v investicích do své budoucnosti. Obrazová reportáž z akce a rozhovor s jednatelem českého zastoupení Petrem Eiblem v tomto vydání
  • Trhu s kávovary vládne nadále De’Longhi – agresivní cenová politika některých jeho konkurentů nic nezměnila. Krátkodobé nárůsty prodejů poměr sil dlouhodobě nezmění
  • „Recyklace spotřebičů potřebuje novou legislativu,“ říká Roman Tvrzník ze společnosti Elektrowin. Dvoustránkový rozhovor nejen o tom, proč poslední verze nového zákona skončila u ledu a proč se nového zákona ještě pár let nedočkáme.
  • Spojení HP Tronicu s Datartem má zelenou – co to způsobí na trhu spotřebního technického zboží?
Říjen 2017