Nové produkty

zpět
Komerční sdělení
12.06.2023

RepairSYS – Moderně a inovativně pojatá servisní platforma

RepairSYS – Moderně a inovativně pojatá servisní platforma

Moderní servisní střediska na celkové ploše 2 000 m² s vlastními techniky

Naše moderní servisní centra určená primárně pro servis SDA, zahradní techniky, produktů e-mobility (e-koloběžky, e-čtyřkolky), nářadí, fitness zařízení s více než 15 vlastními techniky jsou lokalizována v Českém Brodě, v Praze a v Trnavě. Další centra budeme postupně otevírat v rámci naší zamýšlené expanze. Naším cílem je prostřednictvím kvalitního pokrytí obsáhnout a zajistit kvalitní služby pro naše zákazníky napříč Evropou.

Široké spektrum nabízených služeb

Klíčovým segmentem služeb je samozřejmě záruční a pozáruční servis malých a velkých domácích spotřebičů, zahradní techniky, fitness strojů a zařízení, nářadí, drobného elektra, „elektro healthcare“ produktů, kamer a dalších.

Mimo to nabízíme ve stejném pokrytí služby instalací vestavěných spotřebičů přímo u zákazníka, zpracování technické dokumentace k produktům jako podklad pro zkvalitnění dodavatelského řetězce, posouzení produktů při odstoupení od smlouvy, zápůjčky produktů po dobu servisu, komplexní management náhradních dílů, komplexní zpracování RMA, expresní servis v definovaných lokalitách, svoz vlastní dopravou s minimalizací poškození produktů při přepravě.

Konsolidace jednotlivých vertikál z pohledu servisu

Chceme našim zákazníkům nabídnout možnost komplexního servisu v širokém spektru vertikál. Konsolidací mohou naši zákazníci dosáhnout významných úspor. Zjednodušujeme také celou administrativu týkající se servisních a dalších služeb – jeden partner, jeden systém, jedna kontaktní osoba…

Externí síť techniků s maximálním nájezdem 50 km v rámci ČR a SR

Naše široká a kvalitní síť techniků v rámci České a Slovenské republiky znamená pro naše zákazníky rychlý a kvalitní servis u zákazníka. Jako jediní v Česku nabízíme garanci maximálního nájezdu v rámci servisního případu či instalace, a to 50 km v případě jedné jízdy. Soustředíme se na kvalitu, a tak je každý servisní zásah hodnocen koncovým zákazníkem, což nás neustále motivuje zlepšovat naše služby. Klíčovým ukazatelem je také to, že více než 92 % zakázek zvládneme takzvaně „na první nájezd“.

Vlastní systém pro správu zakázek, vlastní IT s pokročilým reportingem

Vlastní systém na správu veškerých zakázek, který jsme si sami vyvinuli a neustále ho inovujeme, je více než solidní základnou pro hladký průběh servisních zakázek jak v interním servisním centru, tak při servisech u zákazníků. Systém mimo jiné obsahuje modul řízeného skladu, kde se všechny pohyby provádějí na základě příkazů ze systému pomocí čteček, obsahuje pokročilý reporting, API napojení na systémy našich zákazníků, interní wiki/znalostní databázi a další moderní a užitečné prvky.

Co připravujeme v dalších měsících

V rámci rozšiřování služeb se samozřejmě soustředíme na rozšiřování a další zkvalitňování servisní sítě. Dále investujeme a rozšiřujeme náš zakázkový systém o další moduly – např. na komplexní zpracování RMA – a v neposlední řadě připravujeme expanzi do dalšího regionu.

Naši zákazníci, reference a značky, kde poskytujeme záruční servis

Spolupracujeme se společnostmi BSH, Bauhaus, Decathlon, Mall.cz, Global Assistance a mnoha dalšími. A v posledních měsících se přidali další, jako například SIKO, Gorenje, Concept, Alza (servis privátních značek), Beneo, Electrolux, Vivax a MS Energy.

Jsme tým! Zákaznickou spokojenost máme v DNA

www.repairsys.eu