16
16 • Sell • Září 2013
JURA
U prezentace švýcarského výrobce zaměřeného výhradně na auto-
matické kávovary nebylo občas k hnutí, protože součástí plochy byl
také bar, kde si mohli návštěvníci dopřát výbornou kávu zcela zdarma.
Zástupci firmy nám však umožnili přístup do dealerské části, kde byl
k vidění také zbrusu nový model automatického kávovaru. Model A5 je
nejmenším zástupcem v populární řadě IMPRESSA a v mnohém připo-
míná kompaktní řadu ENA, jenže na rozdíl od ní se vyznačuje ostrými
hranami a čistými liniemi. Pozornost jsme také věnovali prémiovému
modelu IMPRESSA Z9 One Touch TFT, který byl uveden na český trh
už letos na jaře. Přístroj má barevný LCD displej, dvakrát rychlejší
mlýnek Aroma+ a luxusní zpracování.
Kärcher
Německou značku Kärcher si pojí většina nejen českých spotřebitelů s vysokotla-
kými čisticími přístroji. Ostatně je celosvětově jedničkou na trhu v této produkto-
vé kategorii. Své spotřebiče pro domácnost v Česku žádnými velkými aktivitami
nepropaguje, a tak leckoho zajisté překvapí, že stojí také za velmi kvalitními
vysavači. Na IFA nám padl do oka parní čistič SC 4.100 C, který poslouží k rychlé-
mu a hygienickému čištění pevných podlah. Díky dodávanému příslušenství s ním
odstraníte bleskurychle i špínu ze spár v koupelně a na jiných těžko přístupných
místech. A co víc, dá se použít rovněž jako parní generátor pro žehlení. Stačí do-
koupit patřičné příslušenství a máte před sebou výkonnou systémovou žehličku.
Liebherr
Maďarský distributor značky prémiových chladniček
a mrazniček je v oblasti B2B komunikace velmi aktivní
a díky úzké spolupráci s kolegy z maďarské edice ma-
gazínu SELL nás provedl uzavřenou dealerskou zónou
plnou zajímavých produktů. Viděli jsme například nové
chladničky v tmavém broušeném kovu či s povrchem
z černého kamene. Z výrobků prezentovaných běžné
veřejnosti byla velmi populární v současnosti nejúspor-
nější kombinovaná chladnička na světě ve třídě A+++
– 20 % s celoroční spotřebou pouhých 130 kWh. Základ
expozice Liebherr pak tvořila chladnička kompletně
rozložená na jednotlivé díly, odhalující, že dnešní spotře-
bič už není jen pouhou „bílou krabicí“ a že obsahuje
sofistikované technologie.
REPORTÁŽ